loading...

طراحي سايت

طراحي سايت

بازدید : 190
11 زمان : 1399:2

خلاقيت يكي از چيز هاييست كه در هر فرد به طور مادرزادي وجود دارد. امروز قصد داريم به ابزار هايي بپردازيم كه خلاقيت شما را در طراحي سايت اصفهان بالا مي برد. در ادامه همراه با طراحي سايت اصفهان باشيد.

در هر صورت، هميشه آسان نيست كه درباره يك پروژه اي به طور مداوم شوق داشته باشيد كه براي مدت طولاني براي شما آزار دهنده بوده است. شما بدون اينكه حتي يك ايده اي به ذهن تان خطور كند، شب هاي بي خوابي بسياري را گذرانده ايد.

شما هيچ گاه هيچ چيزي را نبايد به شانس و احتمال بسپاريد. مسير اين كه يك نويسنده بهتر در زمينه طراحي سايت شويد مربوط به سخت كوشي، انجام پروژه هاي نامتناسب و غير كاربردي و مطابقت يافتن با اشتباهات مي باشد.

به جاي ترك كردن يك پروژه طراحي وب سايت به اين دليل كه شما در آن لحظه احساس نمي كرديد كه نقش يك نويسنده را داريد، بايد ابتدا سعي كنيد تا خلاقيت و بازدهي خود را با 10 ابزاري كه در اين مقاله وجود دارد، ارتقاء دهيد.

CANVA

اگر شما به مخاطبين مورد نظر خود از طريق محتواهاي آنلاين دسترسي مي يابيد، بايد به ياد داشته باشيد كه مواردي بيش از متن را بايد به آن ها ارائه كنيد.

در چنين وب سايت هايي، شما مي توانيد تصاوير زيبايي را نيز طراحي كنيد كه پست ها، مقالات و كتاب هاي الكترونيك تان را وسوسه انگيز تر مي كند.

شما به تجربه در زمينه برنامه ريزي احتياج نداريد تا گرافيك هاي شگفت انگيزي را بسازيد؛ CAVNA براي استفاده بسيار آسان مي باشد.

GATHERCONTENT

ناشران امروزي اغلب برخي از محتواهاي خود را به صورت آنلاين منتشر مي كنند، از اين رو آن ها مي توانند به خوانندگان خود در سطح شخصي تر در ارتباط باشند.

GATHERCONTENT يك ابزاري است كه شما را قادر مي سازد تا برنامه ريزي كنيد، ساختار بندي نماييد و محتواهاي آنلاين را سازمان دهي كنيد. روش درگ- و دراپ (DRAG-AND-DROP) شما را قادر مي سازد تا محتواهاي تان را بر اساس اولويت هاي خود ساختار بندي مجددي نماييد.

PIKTOCHART

آيا تا به حال از يك اينفوگرافيك براي نوشتن محتواي وب سايت تاثير گرفته ايد و به فكر فرو رفته ايد؟ آن ها اطلاعات بسياري كه موجب مي گردد به شما انگيزه بخشده شود تا تحقيقات مفصل بيشتري را اجرا كنيد، ارائه مي نمايند.

PICKTOCHART شما را قادر مي سازد تا اينفوگرافيك هاي خود را بسازيد. اگر شما ايده هايي را براي پروژه هاي بخصوص خود داشته باشيد، مي توانيد آن ها را استفاده كنيد تا اينفوگرافيكي را بسازيد كه جزئيات متني و بصري را با هم تركيب مي نمايد.

PAPERSGEAR

با استفاده از اين سرويس آنلاين نوشتاري، شما مي توانيد با نويسندگان و ناشران با تجربه اي همكاري كنيد. آن ها همگي در حوزه اي كه فعاليت مي كنند، داراي مدارك تحصيلي و دانشگاهي مي باشند، از اين رو شما مي توانيد از آگاهي ها، اطلاعات، مهارت و تخصص شان استفاده كنيد.

زماني كه در يك پروژه طراحي سايت بخصوصي گير كرده ايد، از آن ها نخواهيد تا شما را در اين زمينه پشتيباني كنند، زيرا شما اطلاعات پيش زمينه لازم را در اختيار نداريد. اين سرويس به شما كمك مي كند تا موانع را كنار بگذاريد و الهاماتي را براي كامل كردن اين محتواها قبل از اين كه مهلت و فرصت آخر فرا برسد، به دست بياوريد.

COPYBLOGEER

زماني كه شما يك نويسنده مي باشيد، تمرين و يادگيري هرگز متوقف نمي شود. با استفاده از اين سيستم عامل، شما مي توانيد ترفندها و توصيه هاي جديدي را هر روزه به دست بياوريد. نويسندگان محتوا و بازاريابان COPYBLOGGER را يكي از منابع سودمند آنلاين مي دانند كه در حوزه فعاليت شان بسيار موثر و كاربردي مي باشد.

GRAMMAR GIRL

بيشتر نويسندگان تمايلي به قبول كردن حقيقتي ندارند كه گرامري كه استفاده مي نمايند، كامل و عالي نمي باشد. شما نمي توانيد در زمينه گرامر متخصص و كارشناس باشيد.

اگر تحصيلات شما به مطالعات گسترده زبان انگليسي ارتباطي نداشت، شما بايد به اين وب سايت و كاربردهاي آن بيشتر نياز داشته باشيد. GRAMMAR GIRL توصيه هاي ضروري را براي هر فردي كه در زمينه بهبود سبك و مهارت هاي نوشتاري علاقه مند مي باشد، ارائه مي كند.

THINGLINK
با استفاده از اين ابزار، شما مي توانيد تصاوير، گرافيك ها، كاتالوگ ها، نقشه ها، ويدئوها و ديگر انواه محتواي متني را اضافه كنيد. محتواهاي تعاملي شما را قادر مي سازد تا خوانندگان آنلاين را به خود جذب كنيد و توجه شان را براي مدت طولاني تر نسبت به خود نگاه داريد.

بهترين بخش اين مي باشد كه شما مي توانيد مسيري كه مردم با انتشارات شما تعامل مي يابند را مورد نظارت خود قرار دهيد.

CREATIVITY PORTAL
اين اولين وب سايتي است كه شما بايد زماني كه ذهن تان خالي از هر فكر و ايده اي است، سراغ آن برويد. هيچ چيز ترسناك تر از به بن بست رسيدن در نوشتن محتواها نمي باشد، اما CREATIVITY PORTAL به شما كمك مي كند تا راه ها و روش هاي جديدي را بيابيد.

شما مي توانيد وبلاگ ها، مطالعات ميداني، تصاوير، اخبار، تم ها و ديگر طبقه بندي ها را براي يافتن الهامات براي پروژه هاي طراحي سايت اصفهان خود بيابيد.

PORTENT
آيا تا به حال اتفاق افتاده است كه قبل از اين كه نوشتن محتوا براي وب سايت را شروع كنيد، هيچ چيزي به ذهن تان نرسد؟ اين موضوع غير معمولي نيست. نويسندگان اغلب در ارتباط با فكر كردن يك تيتر خلاق نيز دچار مشكلاتي مي شوند. در اين جا است كه PORTENT به كمك اين افراد مي آيد- اين ابزار تيترهاي تصادفي را بر اساس كلمات كليدي كه شما وارد مي كنيد، مي سازند.

به محض به اين كه استفاده از منابع آنلاين در ليست بالا را شروع كرديد، مطمئن باشيد كه بار ديگر به حرفه خود علاقه مند مي شويد. استفاده از ابزارهاي اين چنيني باعث مي شود تا ايده هاي بهتري به ذهن تان خطور كند و هدفمند تر پيش رويد.

بازدید : 181
11 زمان : 1399:2

داشتن يك سبك راهنماي مناسب، موردي است كه تجارت شما براي اين كه هويت برند خود را پايدار نگه دارد، البته صرف نظر از اينكه چه كسي آن را ساخته است و يا در هر ابزار ارتباطي منسجم مي باشد، نياز دارد. در ادامه همراه با طراحي سايت اصفهان باشيد.

سبك راهنما ضرورتا سندي است كه تمامي اطلاعات ضروري مورد نياز براي ساخت هر گونه مدارك و دارايي براي تجارت تان به آن نياز داريد؛ حال مي تواند يك طراحي سايت باشد، يا گزارش، تبليغات و غيره، در هر صورت داشتن اين سند همه چيز را براي ساخته شدن سريع تر و راحت تر مي سازد. اگر اين امر بسيار ساده است، چرا همه تجارت ها از آن بهره نمي برند؟ بله، اگرچه آن ها زماني كه ساخته شدند، زندگي تان را با راحتي بيشتري همراه مي سازند، اما ساختن اين اسناد مي تواند تلاش و زمان زيادي را بطلبد، چيزي كه بيشتر تجارت ها اين روزها با كمبود آن ها مواجه مي باشند.

اگر درباره شخصي كه هميشه زمان خود را صرف توضيح دادن به يك طراح در ارتباط با فضاي دقيق و رنگ هاي مورد نياز براي طراحي لوگو در هر سندي فكر كرده ايد، و يا زماني كه افراد مختلفي در تيم شما وظيفه ساخت سندهايي را بر عهده دارند و يا طراحان بيشتري را به كار مي گيريد، در هر صورت نياز به زمان بيشتري براي توضيح دادن همه چيز داريد.

ديگر دليل مهم اين است كه در طول سال ها، لوگوي برند شما ممكن است متحمل تغييري شود يا شايد شما بخواهيد طراحي لوگو تان را به‌روزرساني كنيد، به اين ترتيب بايد به اسناد موجود و صادر شده رجوع كنيد. يك سبك راهنماي به روز رساني شده مي تواند دايره المعارف و يا كتاب هاي مرجعي باشد كه هر كسي براي يافتن پاسخ براي تغييراتي در فونت، لوگو و ديگر عوامل ضروري به آن ها روي مي آورد.

براي ساخت يك سبك راهنما براي تجارت خودتان، اين را بدانيد كه تلاش هاي بسيار زيادي لازم است، اما در دراز مدت متوجه خواهيد شد كه اين همه صرف تلاش و زمان ارزشش را دارد. در اين مقاله موارد ضروري براي ساخت سبك راهنما وجود دارد:


اندازه و موقعيت قرارگيري لوگو طراحي سايت اصفهان

لوگو شما معمولا مهم ترين عامل هويت تجارت تان محسوب مي شود و شما مي خواهيد آن را در هر جايي كه نمايان مي شود پايدار و منسجم بسازيد. راهنمايي ها و دستورالعمل هاي شما براي يك طراحي لوگو بايد دقيقا چگونگي اين كه به نظر مي‌رسد را در بر داشته باشد و هم چنين بايد اين موضوع را مشخص كند كه آيا در بخش هاي مختلف تجاري، متفاوت مي باشد يا خير. براي مثال، EX در لوگو FEDEX داراي رنگ هاي مختلفي براي سرويس ها، قسمت هاي حقوقي تجارت و ديگر بخش‌هاي شركت مي باشد. هم چنين به ياد داشته باشيد تا به طور واضحي اظهار نماييد كه در طراحي و ساخت لوگو چه كارهايي نبايد انجام شود.

فونت ها در طراحي سايت اصفهان

يك فونت منسجم و پايدار براي تمامي اسنادي كه به صورت آنلاين و آفلاين منتشر مي‌شود، نياز مي باشد- اين امر باعث مي‌شود تا شما حرفه‌اي به نظر برسيد. در راهنمايي ها و دستورالعمل هاي تان، شما بايد درباره نوع و اندازه فونت صحبت كنيد- درباره هر يك از آن ها بر اساس جايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد به عنوان مثال براي تيترها و يا كپشن هاي تصوير، بايد تصميم گيري شود. فاصله بين خطوط و فاصله از حاشيه هاي صفحه بايد هم چنين مشخص شود. معين كنيد كه چه فونت ها و كاراكترهايي در يك گروه نبايد با هم به كار روند.

پالت رنگ در طراحي سايت اصفهان

استفاده از رنگ ها بايد تا جايي كه امكان دارد به طور دقيق مشخص شود. مي توانيد از HEX CODES ،CMYK و PANTONE COLOR براي موارد چاپي و پرينتي خود به كار بگيريد- هر چيزي كه انتخاب مي كنيد تا به آن پيش رويد، اشكالي ندارد، تنها اطمينان حاصل كنيد كه آن ها ابJدا در چاپ و پرينت تست و بررسي مي شوند. بسيار اهميت دارد تا از تفاوت هاي ميان مواردي كه در دنياي آنلاين وجود دارد و آن چه كه به صورت چاپي نمايان مي شود، جلوگيري به عمل آوريد.

آيكون گرافي و ديگر موارد بصري در طراحي سايت اصفهان

آيكون مي‌تواند به پايداري برند شما در ميان رقيبان بسيار كمك كند. مشخصاتي را براي اين امر در راهنمايي ها و دستورالعمل هاي خود قرار دهيد، از اين رو آن ها به گونه اي مناسب در تمامي اسناد به كار مي روند. شما مي‌توانيد تغييراتي را كه ممكن است در رنگ و يا فيلتر هايي براي عوامل مختلف بر اساس اهداف مختلفي وجود داشته باشد را نيز بيان نماييد، مانند الگوي در يك گزارش در برابر الگوي در داخل يك پاكت. قرار دادن تصوير مورد نظر در راهنمايي و دستور العمل هاي تان نيز مي تواند هوشمندانه به نظر برسد.

دستورالعمل هاي نوشتن متن در طراحي سايت اصفهان

اگرچه شايد خيلي با اهميت به نظر نرسد، اما داشتن يك حالت پايدار و منسجم در تمامي ارتباطات تجاري تان باعث مي شود تا حرفه اي و متخصص به نظر بيايد. شما مي توانيد اين مورد را در راهنمايي ها و دستورالعمل هاي تان نيز مشخص نماييد و هم چنين ذكر كنيد كه چگونه يك متن نبايد نوشته شود. سپس بار ديگر اگر شما دموگرافيك ها و يا انواع مختلف مخاطبين را براي تجارت خود در نظر داريد، بايد دستورالعمل هايي را براي حالت هر دموگرافيك و يا گروه خاصي از مخاطبين تان مشخص كنيد.

سبك عكس/ طراحي تصوير در طراحي سايت اصفهان

تصاوير و عكس ها هميشه عوامل بصري برندتان محسوب مي شوند و مشخص مي‌كنند كه به چه دليل تجارت شما وجود دارد. مردم برندهايي را توسط تصاويري كه وجود دارد شناسايي مي كنند و قرار دادن اين مورد و دستورالعمل هاي تان مي توانند زماني كه با عكس هاي زيادي كار مي كنيد، در زمان شما صرفه جويي نمايند. در هر صورت، ممكن است ايده خوبي باشد كه عوامل بصري را به دستورالعمل ها و راهنمايي هاي خود بي افزايد. به ياد داشته باشيد كه عكاسان بهتر مي‌تواند آنچه كه شما سعي داريد را توضيح دهيد را براي شما به وجود بياورند و مهيا نمايند.

عوامل مخصوص وب سايت ها در طراحي سايت اصفهان

اين روزها، داشتن برند آنلاين به يك روش و يا روش‌هاي ديگري بسيار اهميت دارد. طراحي سايت شما بايد برندتان را در كنار هر چيز ديگري كه شما ممكن است به صورت آنلاين و يا آفلاين به وجود آوريد منعكس سازند. اگر چه عواملي مانند فونت، رنگ و يا فاصله بين خطوط مي توانند به راحتي از موارد چاپي و پرينت به دنياي آنلاين تغيير يابند، اما موارد ديگري وجود دارد كه شما بايد در طراحي سايت خود به آن ها فكر كنيد، مانند چگونه يك صفحه بايد اجرا و يا در ارتباط با صفحه ديگري باشد، تب ها و جستجويابي ها نيز بايد در راهنمايي ها و دستورالعمل هاي شما وجود داشته باشند.

ديگر عواملي كه بايد ملاحظه نماييد در طراحي سايت اصفهان

- دستورالعمل ها و راهنمايي هاي تان را بلافاصله پس از هر تغييري كه ممكن است در طراحي لوگو و يا ديگر عوامل مربوط به تجارت تان رخ دهد، بروز رساني كنيد.
- هر چيزي در ارتباط با برندتان مي تواند مانند تاريخچه و يا ديدگاه در اين دستورالعمل ها وجود داشته باشد.
- انواع پست هايي كه در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود و يا مواردي كه در اين زمينه نبايد منتشر شوند نيز بايد ذكر شود.
- دستور عمل هايي براي بروشورها و كارت هاي ويزيت نيز نبايد فراموش شود.
- نمونه هر عاملي بايد به عنوان عوامل بصري موجود در راهنمايي ها و دستورالعمل ها وجود داشته باشد.

بازدید : 196
11 زمان : 1399:2

دنياي بازاريابي اينترنتي هميشه در حال رشد و تكامل يافتن مي باشد. اين تغيير متداوم مي تواند اغلب براي مطابقت يافتن ميانگين تاجران اغراق آميز و چالش برانگيز باشد. در ادامه همراه با طراحي سايت اصفهان باشيد.
بخش هاي بسيار زيادي در بازاريابي آنلاين وجود دارد، از وبلاگ نويسي تا بهينه سازي موتورهاي جستجو، به همين دليل برنامه ريزي در ارتباط با آن ممكن است اندكي چالش برانگيز باشد.

در دنياي ديجيتالي كه ما زندگي مي كنيم، همراه شدن با مفاهيم و ايده هاي جديد در استراتژي بازاريابي آنلاين يك اجبار است.خبر خوش براي شما اين است كه با برنامه ريزي و درك مناسب مي توانيد تجارت تان را با موفقيت رو به رو سازيد.

شكست در مطابقت يافتن با سئو و بهينه سازي وب سايت

بهنيه سازي در موتورهاي جستجو مفهوم اصلي در بازاريابي آنلاين است و بايد در هر مسيري كه در اين زمينه قدم بر مي داريد، مورد ملاحظه قرار بگيرد. سئو و بهينه سازي سايت فراتر از ساخت گروه صحيحي از كلمات و عبارات كليدي مي باشد، اما نياز دارد تا شما به صورت استراتژيك با اين كلمات و عبارات كليدي در محتواهاي وب سايت تان مطاقبت يابيد. با تحقيقات كلمات كليدي و استفاده از ابرازهاي آناليزي در دسترس تان، بايد براي شما ساخت كلمات و عبارات كليدي كه مخاطبين مد نظرتان به دنبال آن مي باشند، آسان باشد. هر چه در ساخت كلمات كليدي موثرتر عمل كنيد، راحت تر مي توانيد مشتريان واقعي خود را در دنياي آنلاين بيابيد.

استفاده از رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك بيلبورد

هر سيستم عاملي كه شما تجارت تان را در آن مي سازيد يك فرصتي براي شما محسوب مي شود تا برندتان را به دنيا معرفي نماييد. اين مورد گفته شد تا شما به ياد داشته باشيد كه چقدر تبليغات شما اهميت دارد. افراد بسياري اين اشتباه را مي كنند كه صفحات رسانه اجتماعي را مي سازند تا لينك هايي را در وب سايت شان پست نمايند و محصولات و سرويس هاي شان را تبليغ كنند. رسانه اجتماعي بايد يك سيستم عاملي باشد كه براي ارتباط كاربران آنلاين به روشي كه وب سايت تان نمي تواند، مورد استفاده قرار بگيرد.

شما بايد به طور فعالي با فالوورهاي تان در ارتباط باشيد، محتواهايي مورد علاقه آن ها را پست كنيد و در دراز مدت براي آن ها منفعت هايي را فراهم كنيد.

اگر صفحات وب سايت شركت شما هيچي چيزي جز فروش محصولات در بر ندارد، مطمئن باشيد كه شما نمي توانيد برندتان را توسعه و بسط دهيد.

نداشتن يك وبلاگ

در طراحي سايت اصفهان زماني كه بحث استراتژي هاي بازاريابي آنلاين مي شود، محتوا حرف اول را مي زند. اين محتواهاي جذاب شما مي باشد كه موجب مي گردد تا مشتريان را به تجارت خود جذب كنيد. هر چه محتواي بيشتري داشته باشيد، بيشتر مي توانيد تجارت تان را در ليست سايت هاي قدرتمند قرار دهيد.

خيلي از افراد اين اشتباه را مي كنند كه فرض مي نمايند كه صفحه هوم و يا صفحه درباره ما سايت آن ها براي اين كه صحبت هايي را ارائه دهند، كافي است. وبلاگ ها به شما اجازه مي دهند تا محتواي مربوطه اي را براي برندسازي تان ارائه داريد و مي توانيد لينك هايي را به وب سايت هايي در اين مقالات قرار دهيد كه داراي مخاطبين بسيار زيادي مي باشند.

حتي ارسال پست به صورت هفتگي و ماهانه نيز براي دريافت مخاطبين كافي مي باشد، در هر صورت سعي كنيد تا برندتان را به اين ترتيب قدرت ببخشيد و تعداد مشتريان و مخاطبين خود را بالا ببريد.

بازاريابي به صورت تصادفي و احتمالي و بدون برنامه ريزي و اهداف مشخص

هيچ چيز بدتر از بازاريابي بدون برنامه و پلن از پيش نمي باشد. افراد بسياري به سرعت توسط ساخت و طراحي سايت اصفهان و قرار دادن محتواهايي به صورت تصادفي در آن، بازاريابي آنلاين خود را شروع مي كنند. بدون داشتن برنامه و پلني از پيش شما به كيفيت كارتان آسيب وارد مي زنيد و ارزش خود را پايين مي آوريد.
زماني كه نقشه و با برنامه ريزي را از قبل مشخص مي كنيد، مي توانيد اهداف تان را آشكار نماييد، مي توانيد به اين امر دست يابيد كه مخاطبين موردنظرتان چه كساني هستند و چه پيام هايي را مي خواهيد ارسال كنيد.

شكست در ارزيابي اجرا و عملكرد

آخرين مورد در اين ليست مربوط به شكست در ارزيابي اجرا و عملكرد بازاريابي آنلاين تان مي باشد. اگر شما نتايج را بررسي نكنيد، چگونه متوجه مي شويد كه كدام استراتژي بازاريابي براي شما مناسب است؟ بسيار اهميت دارد تا تلاش هاي بازاريابي خود را با كمك ابزارهاي آناليزي مورد سنجش قرار دهيد و از اين رو مي توانيد مفاهيم و مواردي كه براي برند شما بسيار كاربردي است را بيابيد. اين امر به شما اجازه مي دهد تا به تغييراتي را به وجود آوريد كه مورد نظر مخاطبين مورد هدف تان مي باشد.

تمام تلاش خود را براي قدم برداشتن در اين زمينه صرف كنيد

بازاريابي آنلاين موارد بسياري را در ارتباط با تجارت و برند شما مي گويد. اگر شما تمام تلاش خود را از همان ابتدا روي بهينه سازي بازاريابي آنلاين خود متمركز سازيد، در مقابل تخريب شهرت و محبوبيت خود و تجارت تان ايستادگي مي نماييد. اگر هر يك از اشتباهات ذكر شده در اين مقاله را مرتكب مي شويد، زمان اين است كه تغييراتي را در روند كاري خود ايجاد كنيد و دوباره به ارزش هاي موجود در تجارت و برند خود فكر كنيد. اين تغييرات صحيح مي تواند تفاوت ميان يك تجارت راكد و ساكن را با يك تجارت موفق نشان دهد.

بازدید : 193
11 زمان : 1399:2

پيشرفت گوشي همراه بسيار فراتر رفته است، و اين صنعت ارتباطي از جايي كه تبلت ها و گوشي هاي همراه هوشمند به بازار آمدند ، غوغايي به پا كرده است. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با راز هاي طراحي سايت اصفهان براي موبايل بيشتر آشنا كنيم. در ادامه همراه با طراحي سايت اصفهان باشيد.

پيشرفت برنامه هاي موبايل، توجه اكثريت افراد و حتي طراحان وب سايت را به خود جلب كرده است، در حالي كه وب سايت گوشي همراه پيشرفت بسيار كندي داشته است. اما از جايي كه برنامه نويسان وب سايت، اين روابط را بهبود بخشيده اند، وب سايت موبايل هر روز پيشرفت هايي را متحمل مي شود.

بهترين مورد درباره وب سايت گوشي هاي همراه اين است كه اساسا با تمام ابزارهايي كه در طراحي و برنامه نويسي وب سايت مرسوم است، ساخته شده است.

اين موضوع بيشتر از برنامه هاي موبايل پيشرفت كرده است. هم چنين، اكثر كاربران وب سايت يك شركت را بدون نياز به يك برنامه كامل و يا ويژه بازديد خواهند كرد.

ساخت وب سايت هايي كه براي گوشي هاي همراه بهينه سازي شده است، مي تواند بسيار مشابه طراحي دسك تاپ كامپيوتر باشد هم مي تواند تفاوت داشته باشد. عوامل مشخص در اين زمينه، نقش هاي بسزايي را ايفا مي كنند. براي مثال، تغيير اندازه صفحه نمايش، گستردگي توجه كاربران و استفاده از وب سايت ها همگي مسائلي هستند كه بيشتر از هميشه ضروري و بحراني مي باشد.

اين مسائل در دسك تاپ هاي كامپيوتر هم موجود مي باشد، اما نسبت به گوشي موبايل مي شود راحت تر ناديده گرفت. در اينجا ما از بهينه سازي كه در وب سايت هايي گوشي همراه اتفاق مي افتد، درس هايي را ياد مي گيريم. درس ها مستقيما ما را آگاه مي كند كه چگونه طراحي كنيم و چگونه درباره طراحي سايت اصفهان ماندگار و ساختار وب سايت فكر كنيم.

جهت يابي ساده در وب سايت هاي گوشي همراه
زماني كه وارد مبحث وب سايت هاي گوشي همراه مي شويم، يكي از اولين مواردي كه مشهود است، ساده سازي بسيار عالي جهت يابي مي باشد. جهت يابي نه تنها در وب سايت هاي موبايل برجسته و مهم شده است، بلكه اغلب اوقات روي عوامل حياتي نيز تمركز بسيار بالايي دارد.

من اين موضوع را حيرت انگيز يافتم كه، اين جهت يابي سطح بالا و پيشرفته مي تواند در اكثر وب سايت هاي موبايل به 2 تا 4 آيتم تقسيم شود. البته، من متوجه شدم كه مطالب موجود در وب سايت هاي گوشي همراه دقيقا براي مخاطبان خاصي بهينه سازي شده است.

ارتباطات از طريق گوشي همراه براي جلب نظر مردمي هدف گذاري شده اند كه، سعي دارند اين كليسا را بيابند يا زمان سرويس دهي شان مثل سخن راني هاي شان را دريابند و يا با آن ها تماس بگيرند. اين موارد، جزو اهداف مرورگرهاي موجود در گوشي همراه است. همين موارد و اهداف در دسك تاپ هاي كامپيوتر هم موجود است كه به طور مشابه از مرورگر براي جستجو كردن استفاده مي كنند تا ببينند كه آيا اين كليسا، همان مكاني است كه دوست دارند بازديد كنند.

از اين رو در اين بخش، درسي وجود دارد كه بتوان فرا گرفت؟ آيا اين دو وسيله ارتباطي، مخاطبان مختلفي را مورد هدف قرار نمي دهد و آيا هدف هاي متفاوتي ندارند؟ شايد، اما ما مي توانيم از تمركز كردن بالا روي تعاملات و ارتباطات گوشي همراه، درس هاي زيادي بگيريم. دقت كنيد كه چه مواردي وجود دارد كه مرتبط با عملكرد هايي است كه انجام مي دهيد؟ كليسا، تمامي عوامل جهت يابي را كه موانعي براي جستجو كردن مي باشد را حذف نموده است.

يك عامل جالب درباره جهت يابي در تمام وب سايت ها موجود است. وب سايت گوشي همراه براي مردمي نيز بهينه سازي شده است كه در حال حركت مي باشند، به اين معني است كه هيچ دليلي نيست كه اين افراد( كه در حال رفت و آمد در جوامع هستند) نتوانند درباره اين كليسا و اعتقادات شان مطالبي را بخوانند. برخي ممكن است به شما در حال عبور و مرور توصيه كند كه اين كليسا را توسط گوشي همراه خود چك كنيد.

از اين رو، گزينه جهت يابي براي اين عمل و اين قضيه بايد تغيير كند. چه مي شود اگر اين وب سايت ها چنين مواردي را در ميان بگذارند كه، "چه چيزي بايد درباره ما بدانيد"؟ اين مورد نشان دهنده نگرش مفيدي است كه به مردم كمك مي كند. قسمت "درباره ما" اينگونه احساس مي شود كه، بخشي است كه تمامي اطلاعات را دربر دارد ولي كسي آن را نمي خواند." راهنمايي بازديدكنندگان براي يافتن كليساي ما" اين جمله مفيد تر و عملي تر مي باشد.

سادگي و تمركز روي روابط گوشي همراه نشان مي دهد كه هر چيزي بايد يك هدف داشته باشد تا در وب سايت ها بدرخشد و براي خود جايگاهي داشته باشد. اگر اين مورد درباره وب سايت هاي كامل كامپيوتر نيز صدق كند، ما تمايل كمتري داريم كه آن ها را با مطالب با اهميت تر غني سازيم و بيشتر تمايل داريم كه هرچيزي عملكرد مخصوص به خود را اجرا كند.

اين موضوع از نظر ذهني، مسئوليتي را به ميان مي آورد. هر گزينه، كاربر را به چالش مي اندازد تا قدم هاي موثري را بردارد. اين گونه به نظر مي رسد كه موارد مبهم و غير موثر حذف شده است و در وب سايت هاي گوشي همراه، به موارد گران بها و ارزشمندي تقليل يافته است. اين موضوع ما را به فراگيري درس بعدي سوق مي دهد: مسئوليت پذير بودن.

وب سايت هاي گوشي همراه، وظيفه گرا مي باشند
با اين طرز فكر وظيفه گرايي، بيايد تا دوباره وب سايت هاي كامل كامپيوتري را مورد بررسي قرار دهيم، زماني كه صفحه اصلي وب به طور زيبايي طراحي شده است، اما عملكردهاي خاصي مشهود نيست. مطالب داراي اطلاعات زيادي در اين وب سايت ها هستند كه براي خواندن و هيجان انگيز كردن شما به وجود آمده اند.

براي مثال، يك بنر تبليغاتي بزرگ كه نشان دهنده يك رويدادي در آينده است، مرا خيلي به خود جذب نكرد، چون بسيار مبهم بود. ما در قسمت "درباره ما" خيلي از افراد را مي توانيم جذب كرده و وارد عمل كنيم. به طور مثال مانند يك سيب سبز ميان سيب هاي قرمز باشيم. به علاوه، اين گزينه ارتباط با ما مي تواند به اين جمله تغيير كند:" بيشتر بدانيد و ثبت نام كنيد".

مثال ديگر، پيام خوشامدگويي است. من روي هدف اين موضوع و پيام هايي كه رد و بدل مي شود، تاكيد بسيار دارم. اين پيام نشان مي دهد كه اشخاص واقعي در پس اين وب سايت قرار دارند، و قصد دارند كه در اين صفحه احساس امنيت و صميميت كنند. اما بيايد اين موضوع را با حس مسئوليت پذيري توضيح دهيم. پيگيري و دنبال كردن چنين مقدمه هايي، مي تواند به طور شفاف مخاطبين را براي مرحله بعدي در وب سايت، وارد عمل كنند.

از اين پس، تنها كساني كه ممكن است اين موضوعات را بخوانند، تازه واردان وب سايت مي باشند. اعضاي كنوني از اين موارد (مقدمه و خوشامدگويي) مي گذرند و به موارد ديگر مثل جدول زماني وب سايت رو مي آورند. از اين رو يك گزينه اي بسازيد كه همه كاربران را ترغيب كند، نظير:" يك سوال سخت از ما بپرسيد" يا" زماني كه از وب سايت بازديد مي كنيد، چه انتظاراتي داريد".

در مقابل، قرار دادن گزينه"مهمان هاي ويژه" هم مي تواند هيجان انگيز باشد. اين موضوع به مسائل مهم و برجسته اي منجر مي شود و مردم را وادار مي كنند كه عميق تر در وب سايت بازديد كنند. من تعجب مي كنم كه آيا اين عامل مي تواند در صفحه وب سايت برجسته و با اهميت جلوه كند يا خير. دوباره كاربران وب سايت به جايي كه نياز دارند رجوع مي كنند؛ از اين رو، تمركز كردن روي افرادي كه تازه وارد وب سايت شدند، فرصت هاي بزرگي ارائه مي دهد.

هدف من اين است كه افكار و تصورات را به چالش بگذاريم كه يك وب سايت بايد چگونه باشد و چه كارهايي را انجام دهد.

وب سايت هاي گوشي همراه به طرز چشمگيري مطالب خود را تقليل مي دهند
ديگر درس مربوط به اين زمينه اين است كه وب سايت هاي موبايل، مطالب خود را تقليل مي دهند. نه تنها، فقط موارد و گزينه هاي ارزشمند و هدفمند در اين وب سايت گوشي همراه موجود است، بلكه رونوشت وب سايت هم به طرز وسيعي كاهش مي يابد.

در برخي شرايط، خيلي از رونوشت ها كاملا از بين مي روند! اين موضوع يك سوالي را نمايان مي كند كه، اگر تمام مطالب يك وب سايت كامل، ضروري باشند، آيا در نسخه گوشي همراه مي توان بدون آن مطالب عمل كرد؟ DIVI ARUBA يك مثال عالي در اين باره است. صحبت هاي چشمگير اين مثال درباره بازاريابي، مي گويد كه تصاوير عامل اصلي موجود در صفحه وب سايت مي باشند كه مي توانند بسيار استفاده شوند، اما در نسخه وب سايت هاي گوشي همراه بسيار تقليل يافته اند.

در نسخه هاي گوشي همراه، لوگو در بالاي هر تصويري نمايان مي شود و هنوز هم پيام مشابه با وب سايت دسك تاپ كامپيوتر را به مخاطب مي رساند. چرا برخي از طراحان وب سايت از اين ويژگي برجسته، براي جذب كردن كاربران استفاده نمي كنند؟ قطعا طراحان وب مي دانند كه ضروري ترين عامل براي تبديل كردن يك بازديد كننده به يك مخاطب هميشگي، چيست. اين اطلاعات را عملي سازيد و اشخاص را به روش جديد تر وارد عمل كنيد تا اهداف بازاريابي تان را تكميل كنيد.

همه موارد خوب و بدون اشتباه مي باشد

اين موضوع ما را به فراگيري درس بعدي سوق مي دهد: اشتباه نكردن. مثالي كه در اين جا وجود دارد اثباتي بر اين موضوع است. TRAVEL TEX وب سايت اطلاعاتي براي سفر به ايالات تگزاس مي باشد. هدف و مخاطبان واضحي در ذهن دارد. خوشبختانه، طراحان وب سايت به طور كامل پذيراي اشتباهات كمتر مي باشند و مشتاق هستند اين روند را ادامه دهند.

نه تنها وب سايت هاي كوچك گوشي هاي همراه كاملا بر موضوعات و آيتم هاي مهم موجود در وب سايت تمركز دارند، بلكه وب سايت هاي كامل هم اين تمركزات را در روند كار خود قرار داده اند! چه آرامشي دارد كه ببينيد كه در طراحي سايت اصفهان ها هيچ مشكلي وجود ندارد. قرار دادن چيزهايي درباره تاريخچه تگزاس هم مي تواند وسوسه انگيز باشد. اگر مردم يك درس تاريخي مي خواهند فرا بگيرند، آن ها به اين وب سايت مراجعه نمي كنند. شما خيلي سخت مي توانيد مطالب غير مربوط را در وب سايتي پيدا كنيد كه تنها براي يك منظور ساخته شده است.

عادت كنيد كه درباره هر چيز سوال كنيد. اين موضوع تنها راهي است كه به ما كمك مي كند وب سايت و مطالبش را در قالب گوشي همراه طراحي كنيم و فقط موارد مهم و ضروري را برگزينيم كه به خوبي در وب سايت هاي گوشي همراه اجرا شود و مورد استفاده قرار گيرد. انتخابات مهم و اساسي گرفته شد و مطالب براي وب سايت گوشي همراه تقليل يافتند.

برند و نام تجاري مانند سلطان و امپراتور وب سايت گوشي همراه است
من عاشق خلاقيت در طراحي وب سايت هستم. در حقيقت، خيلي از تغييرات فوق العاده در صنعت طراحي وب به عنوان نتيجه اي از تمايل نداشتن به يكنواخت بودن وضعيت كنوني وب سايت مي باشد. اما براي هر چيزي، موقعيت مكاني و زماني وجود دارد. از اين رو، خيلي از طراحان وب سايت از وظايفشان به عنوان وسيله اي براي بروز خلاقيت شان استفاده مي كنند. اين خلاقيت براي طراحان وب سايت در بحث طراحي وبسايت مي باشد. اين چيزي است كه وب سايت هاي موبايل شجاعانه نمايان مي كنند..

نام تجاري يا برند به طرز باورنكردني در وب سايت هاي گوشي همراه، پايدار است، و يكي از بخش هاي مهم، جايگاه قرارگيري لوگو مي باشد. در وب سايت هاي موبايل، شما لوگوهايي در پايين صفحه نخواهيد يافت. عملكرد ها وظايف موجود در يك وب مانند سلطان و امپراطور آن وب سايت است و لوگو ها هميشه در بالاترين مكان مهم قرار مي گيرند. مي توانيد تصور كنيد كه وارد يك وب سايت موبايل شويد ولي لوگو را مستقيما نبينيد؟ هنوز هم اين مورد در خيلي از وب سايت هاي كامل كامپيوتر نيز مشهود است.

درسي كه در اينجا وجود دارد مي تواند تاثير شگرفي بر چگونگي روش كار كردن شما و بر ارزش هاي اساسي كه براي مشتريان وب سايت قائل هستيد، مي گذارد. براي هر طراح وب سايتي كه نيازهاي مشتريان وب سايت خود را بشناسد، بايد اين موضوع هدف هر پروژه شان باشد. طراحان وب سايت ديگري وجود دارند كه مي خواهند نشان بدهند كه چقدر دنيا خلاق و سرچشمه منابع هستند.

مانند هر شخص ديگري كه در ساخت وب سايت كار مي كند، طراحان وب سايت تنها اشخاصي هستند كه به فكر تامين نياز، خدمت رساني، كمك به تجارت و بهبود تجارت مشتريان وب سايت خود هستند. به نقش، تاثير و منفعتي هر عامل موجود در وب سايت گوشي همراه، فكر كنيد. اين موضوع را از نظر ذهني در تمام كارهاي خود به كار ببنديد، و شما متوجه يك اتحاد و صميميت در مشتريان وب سايت خود خواهيد شد.

هرچه كه ما نيازهاي مشتريان را بيشتر در نظر داشته باشيم و هر كاري كه از دستمان بر مي آيد براي ارزشمند كردن وب سايت شان بكنيم، تغييرات اساسي را در شغل مان مشاهده خواهيم كرد. آيا اين موضوع بر افزايش منفعت آن نيز تاثير دارد؟ چگونه طراحي مي تواند تجارت طراحي وب سايت را بهبود بخشد؟ اگر توسط يك محصول جانبي موجود در شغل تان توانستيد درآمد كسب كنيد، سپس شما در هر جايي مي توانيد اين فرصت ها را بيابيد.

وب سايت ها بدون فوت و فن
يكي از موفقيت هاي يك وب سايت گوشي همراه، كمبود استفاده در حيله و ترفند است. صادقانه و منصفانه، هميشه مكان و زمان هايي وجود دارد كه يك وب سايت از ترفندهايي استفاده كند. در حقيقت، من تمام بخش هاي كتاب خود را به اين موضوع اختصاص دادم. اما كمبود ترفند ها در وب سايت هاي گوشي همراه اثبات مي كند كه اين ايده هاي عالي هدف واقعي نيز ندارند.

هر چيزي كه در وب سايت موبايل ها وجود دارد، بايد از فيلترهاي زيادي عبور كند. آيا مطالب مربوط، مناسب و كاملا مفيد است؟ آيا مطالب ضروري است و آيا نشان دهنده هدف اصلي وب سايت مي باشد؟ آيا مطالب وب سايت براي فهميدن و درك كردن، آسان است؟ آيا جهت يابي در وب سايت، غير مجاز است؟ اگر اين چنين است، آيا اين موضوع براي عملكرد وب سايت بحراني است؟ شايد پاسخ به اين سوال ها، بله باشد، اما بيشتر مواقع قاطعانه و منصفانه درست نمي باشد.

برخي ترفند ها به طور قابل ملاحضه اي در روند پيشرفت وب سايت هاي گوشي هاي همراه تقليل يافته است، صفحه نمايش غير معمولي، جهت يابي غير معمول، انيميشن هاي بيهوده، مناطق جستجو داخلي وب سايت، طرح هاي غير عادي و غيره مي باشد. تاثير وب سايت گوشي هاي همراه بسيار حيرت انگيز است.

بازدید : 210
11 زمان : 1399:2

برخلاف اعتقاد خيلي از افراد، برند سازي فراتر از ساخت لوگوهاي خاطره انگيز مي باشد. برند شما بخشي از درك و ذهنيت مردم از محصولات، ديدگاه و محتواهاي شما است. در ادامه همراه با طراحي سايت اصفهان باشيد .

هر چيزي از لحن صحبت شما در رسانه هاي اجتماعي گرفته تا طراحي بسته بندي محصولات تان و حتي طراحي سايت تان، روي درك ديگران از برند شما تاثير مي گذارد. برندسازي مي تواند ميان مشترياني كه از شما خريد مي كنند و مشترياني كه از رقيبان تان خريد هايي را انجام مي دهند، تفاوت هايي را ايجاد كند.

هويت برند خود را با درك وضعيت فعلي برند خود بهبود دهيد. اگر شما دقيقا نمي دانيد كه هويت فعلي برندتان به چه ترتيب است، در اين مقاله هفت سوال وجود دارد كه به شما در اين زمينه كمك مي كند:


1.چرا شركت شما وجود دارد؟

اين سوالي است كه شما بايد هر روز از خود به عنوان يك سرمايه گذار و يا تاجر بپرسيد. چرا بايد مردم به شركت شما توجه كنند؟ چرا بايد هر روز از تخت خواب بلند شويد؟

بهترين تجارت ها از روش GOLDEN CIRCLE به عنوان دايره طلايي كه توسط SIMON SIENK معرفي شده است پيروي مي كنند، آن ها روي چراها و دلايل پشت تجارت تمركز دارند تا اين كه چه كاري انجام مي دهند و يا چگونه انجام مي دهند.

APPLE يكي از شركت هاي قدرتمند در دنيا مي باشد كه از اين ذهنيت به كار برده است. به جاي اين كه تبليغاتي را درباره ويژگي هاي محصولات خود مهيا كند، APPLE تبليغاتي را در ارتباط با افرادي مي سازد كه از اين محصولات استفاده مي كنند. تنها به تبليغات معروف آن ها در سال 1997 تحت عنوان "HERE ID TO THE CRAZY ONES" دقت كنيد.

تمامي تجارت ها در سراسر دنيا مي دانند كه آن ها چه چيزهايي را مي سازند، اما افراد كمي درك مي كنند كه چرا برخي سرويس ها و محصولات در اين شركت خارج از مسائل مالي و اقتصادي ساخته و ارائه مي شود.

"مردم بر اساس كاري كه مي كنيد اقدام به خريد نمي كنند، بلكه بر اساس اين كه چرا شما آن كار مي كنيد، تصميم به خريد مي گيرند."

ساده است، برندسازي شما بايد به خوبي با ديدگاه ها و نظريات تان مطابقت داشته و نزديك باشد.



داستان محصولات و سرويس هاي شما درباره چيست؟

بسيار اهميت دارد تا درك كنيد كه چگونه داستان برندتان را بعد از طراحي سايت بازگو كنيد. روايت كردن داستان، يك روش قدرتمند براي ساخت و ايجاد ارتباطاتي با مشتريان تان مي باشد. اين كه افرادي را گرد هم آوريم و آن ها را به تجارت و برندمان مجذوب كنيم، يك امر قديمي و ديرينه است.

زماني كه داستان تان را تعريف مي كنيد، بسيار اهميت دارد تا يك قهرماني را در داستان شركت تان داشته باشيد، شخصي كه هميشه به خاطر شركت و تجارت شما برنده و موفق است. مردم تنها نمي خواهند بشنوند كه چرا شركت تان را بنا كرده ايد، آن ها مي خواهند بشنوند كه شركت تان به چه ترتيب به ديگران كمك مي كند تا موفق شود.

اين داستان يك فرصت عالي براي برجسته نشان دادن داستان هاي موفقيت آميزتان در هنگام به اشتراك گذاري ديدگاه هاي خود با مشتريان مي باشد. يكي از مثال هاي ما در اين زمينه، به كارگيري ARED در SUBWAY مي باشد، مردي كه 200 پوند وزن كم كرد، در حالي كه رژيم غذايي را در SUBWAY رعايت مي نمود. او براي 15 سال سخنگوي اين شركت شده بود.

به مشريان خود از سال گذشته نگاه بي اندازيد و يك تا دو عدد از مطالعات ميداني در ارتباط با داستان هاي مشتريان تان را كه افتخار اين را دارند كه از شما كمك گرفته اند را جمع آوري كنيد. مي توانيد مطالعات ميداني ما را به عنوان مثال هايي براي شروع كردن در اين زمينه بررسي كنيد.

چه مشكلاتي از مشتريان تان را حل مي كنيد؟

هميشه ضروري است كه يك قدم به عقب برداريد و دريابيد كه مشتريان شما با چه مشكلاتي رو به رو هستند.

آيا مواردي وجود دارد كه محصول شما در بر ندارد، اما مورد نياز مشتريان تان مي باشد؟ زماني كه بحث حل كردن مشكلات مشتريان مي شود، رقيبان تان چه مواردي را در اختيار ندارند و چه ضعف هايي دارند؟

با افزايش شمار مشترياني كه به برندها و محصولات پيش از خريد، به صورت آنلاين دست مي يابند، بسيار اهميت دارد تا تجربه كاربري پايداري را ايجاد كنيد.

تا جايي كه مي توانيد درباره رفتارها، نيازها و آرزوهاي مشتريان تان اطلاعات كسب كنيد و دريابيد كه چه مشكلاتي دارند كه به محصولات و يا تجارت شما رجوع مي نمايند. با مشتريان واقعي خود مصاحبه كنيد تا دريابيد كه چگونه مي توانيد راه حل بهتري را به آن ها ارائه داريد تا به نيازها و خواسته هاي شان جامه عمل بپوشانيد. شما ممكن است شگفت زده شويد كه چقدر اهيمت دارد تا اطلاعاتي را در ارتباط با مخاطبين مورد هدف خود، پيش از رقيبان تان به دست آوريد.

چرا بايد مشتريان به تجارت و تيم شما نسبت به رقيبان تان اعتماد كنند؟

بسيار اهميت دارد تا درك كنيد كه شما در برابر چه كساني هستيد، هم چنين درك كنيد كه چه چيزي شما را از رقيبان تان برجسته تر نگاه مي دارد. ديگر شركت ها ممكن است در برخي زمينه ها ويژگي هايي داشته باشند كه شما نيز در آن مهارت داريد، و يا شايد سرويس هايي را ارائه مي داريد كه هيچ يك از افراد و يا شركت هاي ديگر عرضه نمي كند. چه چيزي باعث مي شود تا كاربران به جاي رقيبان، از شما خريد كنند؟

شما هرگز نمي توانيد در همه چيز از رقيبان تان بهتر باشيد، اما شركت شما بايد بتواند در برخي موارد از رقيبان تان ممتاز و عالي تر عمل كند. سعي كنيد تا آناليزهاي SWOT را براي مشخص كردن اين كه تجارت تان در چه زمينه هايي نسبت به رقيبان تان بهتر عمل مي كند، برگذار و اجرا نماييد.

MCDONALD ادعا ندارد كه بهترين چيزبرگر را در بر دارد. آن ها ادعا مي كنند كه پايدارترين چيزبرگر را در قيمت هاي مناسبي ارائه مي نمايند و به اين دليل است كه ميليون ها فرد هر روز به رستوران ها يا فست فود ها MCDONALD رجوع مي كنند.

از چه برند هايي الهام مي گيريد؟

از كدام برند ها در هنگامي كه ابتدا تجارت تان را مي سازيد، الهام مي گيريد؟ آن ها مي توانند رقيبان برترتان باشند و يا نام هاي بزرگي در صنعت هاي ديگر، شما در هر صورت از آن ها براي شروع تجارت و شركت خود، الهاماتي را دريافت مي كنيد.

نگاه كردن به برندهايي كه به شما الهام مي بخشند، مي تواند فاكتوري از ارزش هايي را به شما ارائه دارد كه براي برند تان بسيار مهم و ضروري است، هم چنين باعث مي شود تا به اطمينان برسيد كه اين ارزش ها براي شركت شما هم عملي مي شوند يا خير.

شما نبايد به طور كامل به كپي كردن بپردازيد، اما شما مي تواند ايده هايي را از آن ها كسب كنيد و به نفع خود آن ها را به كار گيريد. براي مثال، شركت هايي بسياري به APPLE براي تاكيد بر منحصر به فرد و متمايز بودن خود استفاده مي كنند.

5 ويژگي كه اعضاي تيم و يا تجارت شما مي توانند در توضيح برند تان به كار ببرند، چيست؟

چگونه اعضاي تيم تجاي شما مي توانند برندتان را درك كنند؟ چه تعداد از آن ها ديدگاه ها و نظريات برند تان را مي شناسند؟ درك و ادراك آن ها درباره تجارت تان گاها بسيار متفاوت تر از درك خودتان مي باشد، و گاهي مي توانند ايده هايي را به شما ارائه دارند كه شما هرگز به آن ها فكر نمي كرديد.

دريابيد كه اعضاي تيم تجاري شما هم اكنون و در وضعيت فعلي شركت تان چه مواردي را مشاهده مي كنند. اعلام كنيد كه يك بررسي براي شركت راه مي اندازيد و آن ها را به ملاقاتي دعوت كنيد تا همه گرد هم جمع شوند. BRAINSTORM يا ارائه نظراتي را انجام دهيد و ويژگي هايي كه اكثريت اعضاي تيم تجاري در شركت تان مي بينند را گرد هم آوريد.

سعي كنيد با ليستي از صفت هاي بحث برانگيز شروع كنيد و از آن ها پرسش هايي را به عمل برسانيد تا مشخص كنيد كه در هر گروه از چه صفتي براي توضيح برندتان به كار مي رود و بهترين تناسب را با تجارت تان دارند. برخي مثال ها مي توانند رسمي و برخي ديگر غير رسمي باشند، برخي مي توانند جالب و برخي جدي باشند؛ و هم چنين برخي مي توانند پايدار و بدون تغيير و برخي شخصي سازي شده به نظر بيايند.

در اين شرايط، از خود بپرسيد كه 5 ويژگي كه تمامي اعضاي تيم تجاري شما در ارتباط با برندتان به صورت يكسان مشاهده مي كنند، چيست. اگر وضع به اين شكل نيست، يعني صفت هاي يكساني را از افراد به دست نمي آوريد، حالا زمان اين است كه شروع به فكر كردن در ارتباط با تغيير اين درك ها و ذهنيت ها كنيد.

حس و حال برندتان به چه ترتيب است؟

حس و حال برند شما در مركز و نقطه اصلي ارتباطات با مشتريان تان قرار مي گيرد. اين حس و حال مربوط به نحو صحبت كردن شما و ارتباط برقرار كردن شما با مخاطبين تان مي باشد.

لحن و يا حس و حال برندتان را مشخص كنيد كه باعث مي شود تا اعضاي تيم تجاري شما به طور متناسب تري در مصاحبات، رسانه هاي اجتماعي، مقاله هاي وبلاگ و غيره عمل كنند.

چه لحن برند شما معتبر يا حاوي اطلاعات مفيد، جالب يا جدي و غيره باشد، فرقي ندارد، لحن برند تان بايد 100 درصد متناسب و صحيح با نحو فعاليت شما باشد. مشتريان بيشتر دوست دارند از شركت هايي خريد كنند كه توانسته اند با آن ها ارتباطات احساسي را برقرار سازند.

بهترين لحن را كه با ويژگي ها و ديدگاه هاي برندتان مناسب است را برگزينيد، و سپس آن را در تمامي جزئيات تيم تجاري تان اعمال كنيد تا پايداري را در برند و تجارت خود به وجود آوريد.

يافتن هويت برندتان ممكن است سخت باشد. اما در هر صورت مشخص كردن يك هويت برند پايدار و نگه داري از آن مي تواند به ايجاد قدرت و انسجام در ميان مشتريان و اعضاي تيم تجاري تان كمك كند. به اين ترتيب، نه تنها مشتريان مي توانند اعتماد بيشتري در ارتباط با خريد كردن از محصولات و سرويس هاي تان به دست آورند، بلكه تيم شما نيز مي توانند درك بهتري از ديدگاه ها و دلايل وجود شما كسب كنند.

بينش هاي بيشتري را در ارتباط با هويت برند تان مي خواهيد؟ آيا زمان اين است كه تجارت خود را دوباره برندسازي كنيد؟ اگر نظر يا كامنتي در اين زمينه داريد، ما را مطلع سازيد. هم چنين در صورتي كه در اين زمينه تجربه هاي كمك كننده و سودمندي را در اختيار داريد، با ما به اشتراك بگذاريد. مشتاقانه منتظر شنيدن از جانب شما مي باشيم.

بازدید : 195
11 زمان : 1399:2

در يك كلمه بايد گفت كه طراحي تجربه كاربري بسيار پيچيده مي باشد چرا تبديل يك كاربر يا مخاطب سايت به يك مشتري واقعي و وفادار براي كسب وكار ازطريق طراحي سايت ، بسيار پيچيده و سخت است. در ادامه همراه با طراحي سايت اصفهان باشيد.

به طور كلي اين مورد مجموعه اي از حرفه هاي مختلف مانند هنر، مهندسي، تحقيقات تجربي و مهارت هاي دروني هر فرد- كه خود تركيبي از مهارت هاي خلاقانه و فني و تخصصي مي باشد- را شامل مي شود.

طراحان تجربه كاربري بايد به تست كردن، طراحي كردن، ساختن، نوشتن و هر چيزي كه مربوط به اين موارد است و باعث رفع مشكل در پروژه مي باشد، بپردازند.
چيزي كه در اين شغل بسيار اهميت دارد اين است كه ساختن موارد ساده و واضح، بسيار كار سخت و دشواري مي باشد.
علي رغم وجود پيچيدگي هايي كه در طراحي تجربه كاربري در طراحي سايت وجود دارد، ما اغلب از يك معيار ديگري براي ارزيابي مزيت ها و اصول موجود در اين زمينه استفاده مي كنيم: ميزان تبديل مخاطبان به مشتريان واقعي وب سايت ها. اين مورد به درصد كاربراني باز مي گردد كه همراه سايت شما مي مانند تا بتوانند به اهداف خود دست يابند، حال اين هدف خريد كردن باشد يا دانلود يك اپليكيشن و يا حتي ثبت نام در يك رويداد، فرقي ندارد.
بارها و بارها ما درباره اين معيار تبديل مخاطبان به مشتريان واقعي صحبت كرده ايم كه چگونه مي تواند باعث موفقيت يك طراحي سايت اصفهان شود. ما توسط اين مورد بسيار مهم، يك پروسه و يا مسير جستجو در وب سايت را به تجربه اي ختم مي كنيم كه بسيار لذت بخش است و هم براي سايت و هم براي مخاطبين منفعت هاي زيادي به همراه دارد.
خيلي از بازاريابان و طراحان وب سايت تمايل دارند تا آناليزهاي عميق تر و بيشتري را روي ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان انجام دهند و مراحلي كه كاربر براي مشتري واقعي وب سايت شدن بايد طي كند را دقيق تر بررسي كنند. اين مراحل كاربران را به يك استراتژي جديد مي رساند: بهينه سازي تعاملات كوچك براي تبديل مخاطبان به مشتريان واقعي سايت.

اين تعاملات كوچك براي تبديل مخاطبان به مشتريان واقعي سايت به چه معنا است؟

تصور كنيد كه ساختماني را مي سازيد. امنيت، پايداري و كيفيت كلي ساختاري كه در حال به وجود آوردن آن مي باشيد بستگي به مصالحي دارد كه استفاده مي كنيد. شما مي توانيد ديوارها، كف و سقف را آجر به آجر بسازيد تا بتوانيد يك ساختمان را سرپا نماييد. اما اگر در اين ميان از آجر ها و يا ساير مصالح ساختماني ضعيفي استفاده كنيد، قدمت ساختماني خيلي به طول نمي انجامد.
اين مثال مي تواند تئوري كه در پس اين ميكرو تعاملات تبديل مخاطبين به مشتريان سايت وجود دارد را مشخص سازد. شما تنها در اين پروسه بايد روي قدم هاي تدريجي در جستجوي كاربران تمركز كنيد تا بتوانيد يك طراحي مهيج، كاربردي، جذاب و دعوت كننده را به وجود آوريد كه تجربه كاربري بسيار عالي را نيز به آن ها ارائه مي دهد.
اين ميزان تعاملات كوچك براي تبديل مخاطبان به مشتريان وب سايت به دو بخش تقسيم مي شود: نقاط عطف موجود در پروسه جستجو در وب سايت و عملكرد هاي ثانويه.
نقاط عطف موجود در جستجوي كاربران به مراحلي باز مي گردد كه آن ها را مستقيم به هدف نهايي سايت مي رساند:

اين مورد معمولا در وب سايت هاي تجارت الكترونيك وجود دارد. در اين جا تنها راه عملي شدن معيار تبديل مخاطبان به مشتريان سايت، خريد كردن از جانب كاربران مي باشد.
عملكرد هاي ثانويه به طور مستقيم باعث نمي شوند تا كاربران به مشتريان سايت واقعي تبديل شوند- آن ها عملكرد هايي را كه مي توانند به ترتيب و به تدريج باعث اين امر شوند را براي كاربران توضيح مي دهند. عملكردهاي ثانويه به عنوان نشانه هايي عمل مي كنند كه واقعا يك كاربر به مشتري واقعي سايت تبديل خواهد شد.
عملكرد هاي ثانويه مي توانند به طور مثال اشتراك گذاري در رسانه ها اجتماعي كه در وب سايت ها مشهود مي باشد، در نظر گرفته شوند. نقاط عطف در جستجو كاربران را مي توان مستقيم به ميزان درآمد وب سايت ها نسبت داد. (به تصوير بالا توجه كنيد).
هر دو اين مورد توسط GOOGLE ANALYTIIC قابل بررسي و ارزيابي مي باشند و مي توانيد با كمك نتايج به دست آمده از اين آناليز ها، تجربه كاربري با كيفيتي را به كاربران سايت خود ارائه دهيد.
طراحان وب سايت بايد تست ها مختلفي را پشت سر بگذارند تا از انتخاب صحيح مراحل و بخش هايي كه در مسير تبديل كردن كاربران به مشتريان وب سايت وجود دارد و از كاربردي بدون آن ها اطمينان حاصل كنند.
شايد اين ميزان تبديل كاربران به مشتريان اصلي بسيار مزيت داشته باشد، اما مضراتي را نيز به همراه دارد، بهينه سازي كردن سيستم تنها بر اساس آن ها مي تواند نتايج گران بار و جبران ناپذيري را به وجود آورد.

مشكلي كه در اين زمينه وجود دارد
برخي شركت ها تنها رو اين عوامل تبديل مخاطبان به مشتريان وب سايت تمركز دارند كه دقيقا نتيجه معكوسي را براي آن ها به دنبال دارد. اگر بيش از حد روي اين موارد دقت شود، وب سايت و صاحبان آن ها به بيراهه مي روند.
به مثالي كه در اين زمينه توسط كارشناس بازاريابي به نام CHRIS GOWARD آورده شده است، نگاه كنيد كه نشان دهنده شركتي است كه تصميم دارد تا تست A/B را روي صفحه هوم سايت خود اجرا كند. بر اساس توجه به بهينه سازي ميكرو تعاملاتي كه باعث تبديل كاربران به مشتريان وب سايت مي شود، شركت نقاط عطفي را در اين مسير مشخص مي كند:
خيلي از پروسه ها تبديل مخاطبان به مشتريان سايت به اين سادگي نمي باشند، اما اين مورد براي هدف و منظور ما كافي است. طراحان سعي داشتند تا صفحه دانلود را به عنوان ميكرو تعاملات تبديل كاربران به مشتريان در نظر بگيرند. آن ها مي خواستند تا صفحه دوم سايت را به گونه اي بسازند كه كاربران ترغيب به بازديد صفحه دانلود شوند.
همان طور كه از نتايج تست مشخص مي باشد گروه C تمايل بيشتري داشتند تا از صفحه هوم سايت به صفحه دانلود بروند.
همان طور كه اين تست را ادامه مي دهيم مي بينيم كه نتايج فرق كرده است. نتيجه تمامي اين موارد اين مي باشد كه ميزان جذب كردن بازديدكنندگان به صفحه دانلود از صفحه اصلي سايت بستگي به بهينه سازي ميكرو تعاملات تبديل مخاطبان به مشتريان سايت دارد كه در اين گزارش گروه B مي باشد.

بهترين معيار را بيابيد

هيچ كدام از موارد گفته شده در اين مقاله به اين معنا نمي باشد كه نبايد روي ميزان تبديل مخاطبان به مشتريان سايت نظارت و كنترل داشته باشيد. اين را نيز همواره به ياد داشته باشيد كه زياده روي روي اين مورد نمي تواند اجراي وب سايت را ارتقاء دهد.
خيلي از طراحان تجربه كاربري پيشنهاد مي كنند كه روي تعاملات ساده اي براي تبديل كاربران به مشتريان تمركز داشته باشد و بيشتر روي بهينه سازي معيارهاي بلند مدت تمركز كنيد- مانند اشتراك نامه ها كه بيشتر از X هفته قدمت خواهند داشت.
در اين جا هيچ جواب صحيح و فرمول هميشگي وجود ندارد كه به شما بگويد كه با چه معياري بايد وب سايت تان را بهينه سازي كنيد.
از جايي كه بسيار تاكيد مي شود تا روي داده هاي حاصل از آناليزهاي تعاملات تبديل كاربران به مشتريان سايت نظارت و كنترل شود، به ياد داشته باشيد كه اهداف بلند تر و والاتري در ذهن خود بپرورانيد تا بتوانيد طراحي تجربه كاربري را در سايت خود به وجود آوريد كه سايت را ارتقاء مي دهد و مي تواند به نفع كاربران و تجارت موجود در وب سايت باشد.

بازدید : 198
11 زمان : 1399:2

يكي از محصولات جديد شركت هايك ويژن با قابليت هوش مصنوعي DEEP LEARNING ،DVR هاي توربو HD AcuSense با قابليت ضبط تصاوير زنده 24 ساعته و دوربين مداربسته توربو ColorVu است.
تكنولوژي AcuSense بر اساس الگوريتم هوش مصنوعي DEEP LEARNING هايك ويژن است كه اولين بار در سال گذشته در محصولات IP خود از آن استفاده كرد. الگوريتم هاي Deep Learning بسيار پيچيده تر از الگوريتم هاي دوربين هاي قديمي است كه داراي عملكرد سطحي هستند. در Deep Learning توانايي يادگيري وجود دارد كه به طرز شگفت آوري منجر به ارتقا عملكرد سيستم تجزيه و تحليل محتواي تصويري (VCA) مي شود.
DVR هاي AcuSense
دوربين مداربسته
DVR هاي AcuSense قادرند تا مشخصات ظاهري انسان و همچنين وسايل نقليه را از ميان حجم بزرگي از سوژه هاي مختلف ديگر تشخيص دهند. نه تنها قادر به تشخيص انسان و وسيله نقليه هستند بلكه حتي مي توانند آلارم هاي كاذب را كه توسط اشيا متحرك ديگر ايجاد مي شود تشخيص داده و فيلتر يا حذف كند. اين دستگاه هاي ضبط به طور كلي داراي 3 ويژگي مهم زير هستند:

قابليت تعقيب و رديابي سوژه دوربين مداربسته
فيلتر و حذف آلارم هاي كاذب
قابليت جستجوي سريع سوژه در تصاوير


اين تكنولوژي همچنين داراي يك تابع قدرتمند و سريع براي جستجو در ميان تصاوير است كه قادر به تجزيه و تحليل تصاوير ضبط شده و استخراج تمامي سوژه هاي انساني و وسايل نقليه از بخش هاي مربوطه است.اين بدان معناست كه كاربران مي توانند به سرعت براي سوژه مورد نظر خود در ميان تصاوير جستجو كنند. اين ويژگي هاي هيجان انگيز دستگاه هاي ضبط DVR را قوي تر و قابل اعتماد تر از قبل مي سازد.
دوربين هاي ColorVu

در حالي كه DVR هاي AcuSense به عنوان مغز سيستم عمل مي كنند، دوربين مداربسته ColorVu حكم چشم ها را دارند. با لنزهاي پيشرفته با ديافراگم هاي بزرگ نور بيشتري را جذب مي كنند.
با وجود پيشرفت هاي زياد در سيستم دوربين هاي مداربسته در سال هاي اخير، اما همچنان محدوديت هاي امنيتي بسيار زيادي وجود دارند كه تاكنون رفع نشده اند، مانند امكان ديد در شب با وضوح بالا و ضبط تصاوير رنگي. دوربين هاي ColorVu براي برنامه هاي نظارتي طراحي شده اند كه لزوم وجود تصاوير رنگي با وضوح بالا در آنها بويژه در محيط هاي كم نور از اهميت بالايي برخوردار است. با داشتن حساسيت بالا در محيط هاي بسيار كم نور، دوربين مي تواند تصاويري روشن و واضح را به صورت 234 ساعته ارائه نمايد. علاوه بر اين، اين دوربين ها داراي منبع نوري و لنزهاي ضدانعكاسي هستند كه منجر به ايجاد تصاويري واضح و با كيفيت مي گردد.
اين تكنولوژي ها براي كارشناسان نصب دوربين مداربسته نيز مفيد خواهد بود زيرا مي توانند بسياري از ويژگي هاي هوشمند تصويري را به سيستم موجود اضافه كنند و آن را به سادگي جايگزين مدل هاي قديمي DVR نمايند. همچنين از جهت ديگر براي كاربران نيز بسيار كارا و مفيد بوده زيرا باعث صرفه جويي در منابع (نيروي) انساني و مالي مي گردد.

بازدید : 207
11 زمان : 1399:2

در اين مقاله قصد داريم تا تست تجربه كاربري آنلاين را به سادگي در پروژه طراحي سايت خود اجرا نماييد. در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.
هيچ گاه آسان نمي باشد كه تجربه كاربري آنلاين را مهيج و خارق العاده بسازيم. تحقيقات و اجراي تست تجربه كاربري يك علم و دانش و يا به عبارت ديگر تابع يك سري قوانين و اصول نمي باشد. برخي از روش ها براي برخي شركت ها كارساز مي باشند و اين درحالي است كه در برخي شرايط تنها يك راه حل وجود داد كه بايد به كار برد.
از اين رو چگونه بايد تست و تحقيقات تجربه كاربري را در پروژه طراحي سايت اصفهان خود اجرا نماييد؟ ما از 7 متخصص طراحي وب سايت سوال نموديم كه چگونه بايد اين كار را انجام داد. مواردي كه آن ها در اين مقاله بيان مي كنند را گوش فرا دهيد و دريابيد كه كدام مورد مناسب شما و شرايط پروژه طراحي سايت شما مي باشد و آن را امتحان كرده تا از كاربردي بودن آن اطمينان حاصل نماييد. اجازه ندهيد تا كسي به شما بگويد كه اشتباه مي كنيد و مسير نادرستي را در پيش گرفته ايد.

با هدف در اين مسير پيش رويد

ERIKA HALL در اين زمينه اظهار مي دارد: "ما تمامي پروژه هاي طراحي سايت و ديگر پروژه هاي تجاري مشتريان مان را با هدف شروع كرده ايم. اين امر به ما امكان مي دهد تا سوالاتي كه بايد در تحقيقات كاربري از كاربران وب سايت بپرسيم را مشخص نماييم و روي آن موارد زمان و تلاش مان را متمركز نماييم. سپس تا جايي كه مي شود با هم گروهي هاي مان همكاري مي كنيم تا هر كس بتواند به نحو احسن هر گوشه از پروژه را به دست بگيريد و بهترين نتايج را به وجود آورد.

خيلي ساده است تا روي ابزارها و روش هاي بخصوصي تمركز نماييم و فراموش كنيم كه اصلا چرا تحقيقات كاربري را انجام مي دهيم. زماني كه هميشه اهدافي را براي خود مشخص سازيد و در ذهن خود هميشه آن ها را به خاطر داريد، مطمئن باشيد كه دچار شكست نمي شويد و مي توانيد به آن چه كه مي خواهيد دست يابيد".

داستاني را تعريف نماييد



MONOTYPES مشاهده نموده است كه برخي مردم به تحقيقات تجربه كاربري به عنوان قانون از پيش تعيين شده مي نگرند و گمان مي كنند كه در اين راه بايد تابع قوانيني باشند تا بتوانند نتايج دلخواه خود را به دست بياورند.

او در اين باره اين گونه نظر خود را بيان مي كند: "من معتقد مي باشم كه تحقيقات كاربري در پروژه طراحي به سادگي درباره اين است كه به دنبال اطلاعاتي باشيد و زماني كه آن ها را به دست آورديد، به گونه اي مناسب در طراحي خود نمايش دهيد. تحقيقات كاربري به طور كلي درباره اين مي باشد كه داستاني را تعريف نماييد كه به تبع آن قادر خواهيد بود تا ديدگاه ها و نظراتي را از مخاطبين و كاربران مورد نظرتان كسب نماييد.

انتخاب روش مناسب در انجام تحقيقات كاربري

CHUI CHU'I TAN از CXPARTNERS اين گونه مي فرمايد: "عبارت 'تحقيقات كاربري' و 'تست كاربردي بودن طراحي وب سايت' اغلب به يك منظور به كار مي روند، اما در واقع آن ها معاني و اهداف مختلف و متفاوتي دارند.

هر دوي آن ها درباره دريافت بينش ها و بازخورد ها از افرادي است كه از يك سايت و يا محصول استفاده مي كنند. در هر صورت، در ميان اين دو، تفاوت محسوسي وجود دارد. تست كاربردي بودن طراحي وب سايت درباره تشخيص مسائل و عواملي است كه كاربران ممكن است در يك طراحي سايت اصفهان و يا محصول از آن تجربه كسب كنند (حال فرقي نمي كند كه اين تجربه در مرحله پيش طراحي و نمونه سازي به وجود آمده باشد و يا در طراحي نهايي)".

در وب سايت GENERATE LONDON دريابيد كه چرا استراتژي تجربه كاربري يا UX براي طراح محصولات و يا وب سايت هاي موفق، واجب و ضروري مي باشد.

موارد بسيار كمي را در تحقيقات كاربري انجام دهيد و بيشتر با تيم خود وقت بگذرانيد و به اين ترتيب نتايج بهتري را به دست خواهيد آورد.

بنيان گذار ADRIAN HOWARD به نام QUIESTARS روش خود را در تست طراحي وبسايت دارد: موارد بسيار كمي را در تحقيقات كاربري انجام دهيد و بيشتر با تيم خود وقت بگذرانيد و اين ترتيب نتايج بهتري را به دست خواهيد آورد.

او در اين باره اين گونه توضيح مي دهد: " عبارت 'موارد كمتري را در تحقيقات كاربري انجام دهيد' به اين دليل است كه روي موارد مهم تمركز كنيم، اما باعث مي شود تا نتايج مهيج و مورد نظرمان را در آن واحد به دست آوريم. عبارت " بيشتر با تيم خود وقت بگذرانيد ' به اين معنا مي باشد كه تحقيقات كاربري بهتر است به صورت گروهي انجام پذيرد، زيرا باعث مي شود تا نيازها و خواسته هاي مشتريان را بهتر و راحت تر درك نماييم. اين گونه كار گروهي باعث مي شود تا اطمينان حاصل شود كه هر عضوي در اين گروه، تحقيقات كاربري را درك كرده است و به راحتي مي تواند نتايجي را به دست آورد كه مطابق با هدف اصلي گروه و تيم طراحي مي باشد.

انجام ندادن تست و تحقيقات كاربري در پروژه هاي طراحي سايت

در سمت ديگر، يك طراح تجربه كاربري به نام Irene pereyra از استديو طراحيAnton & Irene در اين زمينه اعتقادي به انجام تست و تحقيقات كاربري ندارد.

او در اين رابطه اين چنين اظهار مي دارد: " ما هرگز در پروژه هاي طراحي سايت به سراغ انجام تست هاي تجربه كاربري و تحقيقات كاربري نمي رويم. به نظر من زماني كه بخواهيد پروژه طراحي سايت خود را خودتان تست و بررسي كنيد مثل اين است كه تكليف شب خود را نمره بدهيد نه معلم تان. من بارها و بارها در پروژه هاي طراحي خود اين مورد را اجرا ننموده ام و تا به امروز با مشكلي برخورد نكرده ام."

"اگر مشتريان وب سايت ما تحقيقات كاربري را در پروژه هاي طراحي وب سايت خود بخواهند و اصرار بر اين امر داشته باشند ما مي گوييم هرگز اين كار را نمي كنيم و اگر مي خواهيد، خود به تنهايي اين كار را انجام دهيد و نتايج آن را با ما در ميان بگذاريد".

مشاهده كردن و تكرار كردن

طراح تجربه كاربري و ناشري به نام Robert Hoekman jr نظر خود را در اين باره اين چنين عرض مي نمايد: "زماني كه تحقيقات كاربري و تست كاربردي بودن طراحي سايت را انجام مي دهيد، هميشه اين مورد را به ياد داشته باشيد: واقعيت ها هميشه در اطلاعات و داده هايي است كه به دست مي آوريم و اين گونه واقعيت ها به ندرت در صحبت كردن با افراد حاصل مي شود و هميشه در مشاهدات مي توانيم درك و ادراك بيشتري را كسب نماييم."

"به آن چه كاربران مي گويند گوش فرا دهيد و آن را به دست فراموشي بسپاريد و بيشتر توجه كنيد كه آن ها چه كارهايي انجام مي دهند. سپس باز هم اين موارد را ناديده بگيريد و هر كدام از آن ها را بار ديگر بررسي كنيد تا به حقيقت و واقعيت دست يابيد. زماني كه طراحي جديدي را خلق مي كنيد، سعي كنيد بارها و بارها آن را تكرار كنيد، تنها به اين ترتيب است كه مي توانيد موفق شويد و به پيروزي در طراحي سايت خود دست يابيد."

"زمان هايي را در پروسه طراحي وب سايت خود اختصاص دهيد تا پروژه را باز بيني نماييد و نسخه جديد طراحي را در معرض تست و بررسي قرار دهيد. به ياد داشته باشيد كه نبايد هر چيزي در طراحي را تغيير دهيد. بايد قضاوت عادلانه اي انجام دهيد. اگر اين روند را پيش بگيريد و به درستي آن را اجرا كنيد، مطمئن باشيد كه مشكلات در پروژه طراحي شما از بين خواهند رفت و نتيجه نهايي بسيار رضايت بخش خواهد بود."

مكالمه و بحث و گفت و گو كنيد

بر اساس گفته هاي Steve Portigal، تنها راه براي انجام تحقيقات كاربري رفتن به مكان هايي است كه مردم در آن جا در حال انجام دادن كارهاي خود مي باشند. در اين شرايط بايد به صورت آزاد و به طور مستقيم با آن ها به بحث و مكالمه درباره كاري كه انجام مي دهند و كارهايي كه دوست دارند انجام دهند، بپردازيد.

او در اين باره اين چنين مي گويد: "از همه مهتر اين مي باشد كه به چراها گوش دهيد. اگر مي خواهيد اطلاعات كاربردي را به صورت شفاف به دست آوريد، بايد بينش ها و بازخورد هاي بسياري را ميان خود و آن كاربران رد و بدل كنيد. من بينش ها و بازخوردهاي به دست آمده از سوي كاربران را به عنوان دانه هايي در نظر مي گيريم كه بعدها در پروژه طراحي وب سايت پرورانده شده و رشد مي كنند. به ياد داشته باشيد كه تحقيقات هميشه باعث پربار شدن طراحي وب سايت و يا محصول شما مي شوند".

بازدید : 490
11 زمان : 1399:2

دنياي بازاريابي اينترنتي هميشه در حال رشد و تكامل يافتن مي باشد. اين تغيير متداوم مي تواند اغلب براي مطابقت يافتن ميانگين تاجران اغراق آميز و چالش برانگيز باشد. در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

بخش هاي بسيار زيادي در بازاريابي آنلاين وجود دارد، از وبلاگ نويسي تا بهينه سازي موتورهاي جستجو، به همين دليل برنامه ريزي در ارتباط با آن ممكن است اندكي چالش برانگيز باشد. در دنياي ديجيتالي كه ما زندگي مي كنيم، همراه شدن با مفاهيم و ايده هاي جديد در استراتژي بازاريابي آنلاين يك اجبار است.

خبر خوش براي شما اين است كه با برنامه ريزي و درك مناسب مي توانيد تجارت تان را با موفقيت رو به رو سازيد. براي مثال، موفقيت بازاريابي آنلاين CHANDLER BOLT را در نظر بگيريد.

اين فرد 21 ساله كالج را رها كرد و يك شركتي را با نام SELF-PUBLISHING SCHOOL آغاز به كار نمود كه به افراد كمك مي كرد تا كتاب هاي شان را در AMAZON منتشر نمايند. با داشتن استراتژي هاي بازاريابي آنلاين به صورت هماهنگ، اين كارآفرين توانست به ميليون ها درآمد در مدت زمان كوتاهي دست يابد.

از اين رو چگونه مي توانيد به اين سطح از موفقيت دست يابيد؟ با جلوگيري از مرتكب شدن به اشتباهات بازاريابي اينترنتي كه در اين جا ليست مي كنيم:


شكست در مطابقت يافتن با سئو و بهينه سازي وب سايت.

بهنيه سازي در موتورهاي جستجو مفهوم اصلي در بازاريابي آنلاين است و بايد در هر مسيري كه در اين زمينه قدم بر مي داريد، مورد ملاحظه قرار بگيرد. سئو و بهينه سازي سايت فراتر از ساخت گروه صحيحي از كلمات و عبارات كليدي مي باشد، اما نياز دارد تا شما به صورت استراتژيك با اين كلمات و عبارات كليدي در محتواهاي وب سايت تان مطاقبت يابيد.

با تحقيقات كلمات كليدي و استفاده از ابرازهاي آناليزي در دسترس تان، بايد براي شما ساخت كلمات و عبارات كليدي كه مخاطبين مد نظرتان به دنبال آن مي باشند، آسان باشد. هر چه در ساخت كلمات كليدي موثرتر عمل كنيد، راحت تر مي توانيد مشتريان واقعي خود را در دنياي آنلاين بيابيد.

استفاده از رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك بيلبورد

هر سيستم عاملي كه شما تجارت تان را در آن مي سازيد يك فرصتي براي شما محسوب مي شود تا برندتان را به دنيا معرفي نماييد. اين مورد گفته شد تا شما به ياد داشته باشيد كه چقدر تبليغات شما اهميت دارد. افراد بسياري اين اشتباه را مي كنند كه صفحات رسانه اجتماعي را مي سازند تا لينك هايي را در وب سايت شان پست نمايند و محصولات و سرويس هاي شان را تبليغ كنند. رسانه اجتماعي بايد يك سيستم عاملي باشد كه براي ارتباط كاربران آنلاين به روشي كه وب سايت تان نمي تواند، مورد استفاده قرار بگيرد.
شما بايد به طور فعالي با فالوورهاي تان در ارتباط باشيد، محتواهايي مورد علاقه آن ها را پست كنيد و در دراز مدت براي آن ها منفعت هايي را فراهم كنيد.
اگر صفحات وب سايت شركت شما هيچي چيزي جز فروش محصولات در بر ندارد، مطمئن باشيد كه شما نمي توانيد برندتان را توسعه و بسط دهيد.

نداشتن يك وبلاگ

زماني كه بحث استراتژي هاي بازاريابي آنلاين مي شود، محتوا حرف اول را مي زند. اين محتواهاي جذاب شما مي باشد كه موجب مي گردد تا مشتريان را به تجارت خود جذب كنيد. هر چه محتواي بيشتري داشته باشيد، بيشتر مي توانيد تجارت تان را در ليست سايت هاي قدرتمند قرار دهيد. خيلي از افراد اين اشتباه را مي كنند كه فرض مي نمايند كه صفحه هوم و يا صفحه درباره ما سايت آن ها براي اين كه صحبت هايي را ارائه دهند، كافي است.

وبلاگ ها به شما اجازه مي دهند تا محتواي مربوطه اي را براي برندسازي تان ارائه داريد و مي توانيد لينك هايي را به وب سايت هايي در اين مقالات قرار دهيد كه داراي مخاطبين بسيار زيادي مي باشند.
اگر وبلاگي در اختيار نداريد، شما بايد همين حالا به فكر راه انداختن چنين موردي براي خود باشيد.


حتي ارسال پست به صورت هفتگي و ماهانه نيز براي دريافت مخاطبين كافي مي باشد، در هر صورت سعي كنيد تا برندتان را به اين ترتيب قدرت ببخشيد و تعداد مشتريان و مخاطبين خود را بالا ببريد.

بازاريابي به صورت تصادفي و احتمالي و بدون برنامه ريزي و اهداف مشخص

هيچ چيز بدتر از بازاريابي بدون برنامه و پلن از پيش نمي باشد. افراد بسياري به سرعت توسط ساخت و طراحي سايت و قرار دادن محتواهايي به صورت تصادفي در آن، بازاريابي آنلاين خود را شروع مي كنند. بدون داشتن برنامه و پلني از پيش شما به كيفيت كارتان آسيب وارد مي زنيد و ارزش خود را پايين مي آوريد.

زماني كه نقشه و با برنامه ريزي را از قبل مشخص مي كنيد و طراحي سايت اصفهان انجام مي دهيد، مي توانيد اهداف تان را آشكار نماييد، مي توانيد به اين امر دست يابيد كه مخاطبين موردنظرتان چه كساني هستند و چه پيام هايي را مي خواهيد ارسال كنيد.

شكست در ارزيابي اجرا و عملكرد

آخرين مورد در اين ليست مربوط به شكست در ارزيابي اجرا و عملكرد بازاريابي آنلاين تان مي باشد. اگر شما نتايج را بررسي نكنيد، چگونه متوجه مي شويد كه كدام استراتژي بازاريابي براي شما مناسب است؟

بسيار اهميت دارد تا تلاش هاي بازاريابي خود را با كمك ابزارهاي آناليزي مورد سنجش قرار دهيد و از اين رو مي توانيد مفاهيم و مواردي كه براي برند شما بسيار كاربردي است را بيابيد. اين امر به شما اجازه مي دهد تا به تغييراتي را به وجود آوريد كه مورد نظر مخاطبين مورد هدف تان مي باشد.

تمام تلاش خود را براي قدم برداشتن در اين زمينه صرف كنيد

بازاريابي آنلاين موارد بسياري را در ارتباط با تجارت و برند شما مي گويد. اگر شما تمام تلاش خود را از همان ابتدا روي بهينه سازي بازاريابي آنلاين خود متمركز سازيد، در مقابل تخريب شهرت و محبوبيت خود و تجارت تان ايستادگي مي نماييد.

اگر هر يك از اشتباهات ذكر شده در اين مقاله را مرتكب مي شويد، زمان اين است كه تغييراتي را در روند كاري خود ايجاد كنيد و دوباره به ارزش هاي موجود در تجارت و برند خود فكر كنيد. اين تغييرات صحيح مي تواند تفاوت ميان يك تجارت راكد و ساكن را با يك تجارت موفق نشان دهد.

بازدید : 186
11 زمان : 1399:2

خريد دوربين مداربسته اغلب در شرايط آب و هوايي متفاوتي نصب مي گردند. شرايط آب و هوايي، سطح روشنايي، ميزان و زاويه تابش آفتاب، گرما و سرما همگي مي توانند بسيار بر عملكرد دوربين مداربسته تاثير گذار باشند. براي مثال مناطقي وجود دارند كه سرماي طاقت فرسايي در اكثر زمان هاي سال دارند. پس دوربين هايي كه مي بايست در اين نقاط نصب شوند بايد از مقاومت بالايي در برابر سرما و بارش برف و باران سنگين برخوردار باشند.
نكاتي كه بايد براي خريد دوربين مداربسته مناسب براي آب و هواي سرد در نظر بگيريد
دوربين مداربسته مناسب فصل زمستان به ويژه انواع Outdoor آنها كه در محيط هاي بيروني نصب مي شوند بايد در برابر شرايط آب و هوايي نامطبوع مانند بارش برف، وزش باد، گرد و غبار، باران، سرماي شديد و ... مقاوم باشند. در اينجا براي انتخاب بهترين دوربين نظارتي به سه نكته مهم كه بايد آنها را در نظر بگيريد مي پردازيم:
1. قبل از آنكه دوربين مداربسته خود را انتخاب كنيد شرايط آب و هوايي و ميزان دماي منطقه مورد نظر را بسنجيد
قبل از آنكه اقدام به خريد دوربين مداربسته مورد نظر خود كنيد ابتدا لازم است تا دماي مكان مورد نظر را در زمستان بررسي كنيد. زيرا دوربين هايي كه مي توانند شرايط سخت سرمايي يا گرمايي را تحمل كنند ممكن است قيمت بالايي داشته باشند. اقدام درست اين است كه دوربيني را بخريد كه بتواند زمستان نقطه سكونت شما را تحمل كند. براي مثال لزومي ندارد كه دوربيني بخريد كه تحمل دماي سرد آن تا منفي 60 تا 80 در جه است زماني كه سردترين دماي منطقه سكونتتان تنها تا منفي 5 درجه است.
2. دمايي كه دوربين در آن عملكرد مناسبي دارد را در نظر بگيريد
هر دوربين مداربسته مجموعا داراي يك سري ويژگي ها يا شرايط كار است كه معمولا در بخش مشخصات يا كاتالوگ دستگاه به آن اشاره مي شود كه دماي مناسب براي بهترين عملكرد دوربين نيز در آن ذكر شده است. دماي مناسب براي عملكرد صحيح در انواع دوربين مداربسته تحت شبكه با يكديگر متفاوت است. برخي از دوربين هاي مداربسته مي توانند در رنج هاي دمايي 55+-10- نيز عملكرد خوبي داشته باشند. برخي حتي مي توانند در سرماي سخت و رنج دمايي منفي 30 يا منفي 40 درجه نيز بدون اختلال كار كنند. در حقيقت، برخي از دوربين ها و سيستم هاي امنيتي مي توانند در دماهاي بسيار بالاتر و يا بسيار پايين تر از درجه حرارت اعلام شده نيز عملكرد خوبي داشته باشند.
اما اگر دوربين يا سيستم دوربين مداربسته خود را مستقيما در نزديكي يك منبع گرمايي شديد مانند كوره يا بخاري قرار دهيد ممكن است به دوربين شما آسيب رسانده و منجر به مختل شدن و يا حتي سوختن آن شود.
3. بسته به مكان نصب (outdoor يا indoor)، دوربين يا سيستم مداربسته خود را انتخاب نمائيد
اگر مي خواهيد دوربين مداربسته خود را در محيط هاي خارجي نصب كنيد هميشه مدلي را انتخاب كنيد كه داراي استاندارد مقاومت در برابر شرايط آب و هوايي سخت و دشوار است. براي مثال اگر مي خواهيد دوربين مداربسته خود را در پاركينگ، گاراژ، حياط روباز و .. قرار دهيد بايد حداقل داراي استاندارد IP66 باشد. تحت اين استاندارد دوربين شما مي تواند در باد، باران، گرد و غبار و ... عملكرد قابل قبولي داشته باشد. چنانچه دوربين مورد نظر را براي نصب در محيط هاي داخلي مي خواهيد ديگر نيازي به نگراني در مورد دما و شرايط كار آن نخواهيد داشت. زيرا معمولا در داخل از سيستم هاي گرمايشي مناسب استفاده مي شود.
ساير نكات

براي محافظت بيشتر از دوربين مداربسته خود در برابر سرماي شديد و يا بارش برف و بارن سنگين مي توانيد از كاورهاي پارچه اي ضخيم يا كاور هاي فلزي استفاده كنيد.
معمولا دوربين هاي مداربسته اي كه بتوانند سرماهاي -60°C تا -80°C را تحمل كنند بسيار ناياب هستند. و شايد مدل هاي بسيار كمي از آنها وجود داشته باشد.
دماي مناسب براي كاركرد دوربين هاي مداربسته جزو ويژگي هاي آن است و توسط كارخانه تعيين مي شود. لذا ممكن است در بالا يا پايين تر از اين رنج دوربين بخوبي كار نكند.
توصيه مي شود لنز دوربين هايي كه در محيط هاي خارجي و در معرض هواي سرد نصب مي كنيد را مرتب پاك كنيد زيرا برخي اوقات سرد و گرم شدن و يا شرايط آب و هوايي باعث نشستن بخار اب بر روي ان مي شود.
اغلب سرماي هوا اختلالي در عملكرد نور مادون قرمز IR دوربين ندارد.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 714
  • بازدید کلی : 36685
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی