loading...

طراحي سايت

طراحي سايت

بازدید : 180
11 زمان : 1399:2

زماني كه بحث عملكرد و اجراي سئو و بهينه سازي سايت مي شود، ساختار طراحي سايت بسيار اهميت دارد، زيرا موتورهاي جستجو روي تجربه كاربري بسيار تمركز داشته و تاكيد دارد و تجربه كاربري به طور مستقيم توسط ساختار طراحي وب سايت تاثير مي گيرد. در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

اگر شما يك طراحي سايت سردرگم كننده با طرح بندي ناپسند و نامتناسبي داشته باشيد، موتورهاي جستجو نمي توانند روي آن به هيچ وجه حساب باز كنند. كاربران و ربات ها و سيستم هاي موجود در موتورهاي جستجو اطلاعات را به سرعت مي خواهند. آن ها نمي خواهند صبر كنند، آن ها همين حالا آن اطلاعات را مي خواهند. براي ارائه هر آن چه كه آن ها مي خواهند، همه چيز بايد به گونه اي بسيار عالي سازمان دهي شود.

براي كمك به ساختار وب سايت تان و سپس پرورش و رشد استراتژي سئو و بهينه سازي سايت، در اين مقاله توصيه هايي در ارتباط با اين كه چگونه مي توانيد به رتبه بندي هاي بالايي براي صفحات خود برسيد كه شما و تيم تان قطعا دوست خواهند داشت، موجود مي باشد.

روش كاربر محور را به كار بگيريد

ميزان كليك در وب سايت بسيار اهميت دارد، زيرا " هرچند نتايج جستجو مرتبط تر باشد، ميزان كليك نيز بيشتر مي شود" و موتورهاي جستجو مربوط ترين و متناسب ترين نتايج را بررسي مي كنند، زيرا آن ها وب سايت هايي را مي خواهند كه بسيار با عبارت جستجوي كاربران مطابقت دارد. بسيار ساده است. اگر صفحات سايت شما با جستجوهاي افراد هم خواني داشته باشد، آن ها روي سايت تان كليك مي كنند. به اين ترتيب است كه ميزان كليك در سايت ها يك معيار بسيار مهم براي مرورگرها و موتورهاي جستجوي مانند GOOGLE و BING محسوب مي شود، زيرا نشانه اي از اين است كه آيا طراحي سايت شما كاربردي و مطابق با نيازهاي كاربران مي باشد يا خير.

مدت زمان ماندن در وب سايت نيز يك معيار ديگري از كاربردي و موثر بودن طراحي سايت ها است كه مرورگرها و موتورهاي جستجو در اين زمينه از آن استفاده مي نمايند. اگر كاربران روي صفحه شما كليك كنند و در مدت زمان بسيار كوتاهي متوجه شوند كه محتواهاي موجود چيزي نيست كه به دنبال آن مي باشند، به سرعت يك چشم برهم زدني و به سرعت برق از سايت خارج مي گردند. به عبارت ديگر، زمان ماندگاري در سايت رتبه بندي ضعيف موتورهاي جستجو را به همراه دارد.

هدايت كردن مخاطبين بسيار زياد به وب سايت تان براي دستيابي به رتبه بالاي سئو و بهينه سازي سايت خوب، كافي نمي باشد. موتورهاي جستجو مي خواهند ببينند كه كاربران هم چنان در صفحات سايت شما باقي مي‌مانند يا خير. طرح بندي، طراحي و محتوا همگي بخش‌هاي با اهميتي از تيم شما مي باشند كه بايد زماني كه طراحي سايت اصفهان خود را انجام مي دهيد، به آن ها فكر كنيد. شما مي توانيد دقيقا همان اطلاعاتي كه يك كاربر نياز دارد را در سايت خود قرار دهيد، اما اگر محتواها و اطلاعات مورد نياز كاربران در پشت تب ها و برچسب هاي بسيار زيادي به گونه ناصحيح مخفي شده باشد، مطمئن باشيد كه كاربران هيچ‌ گاه نمي‌توانند به آن ها دست پيدا كنند.

قرار دادن ميزان كليك در صفحات سايت و مدت زمان ماندگاري كاربران در موضوعات مورد بحث شما، تجارت تان را به طرز چشمگيري با افزايش سئو و بهينه سازي سايت مواجه مي نمايد. به هر صورت، اگر شما به دنبال آناليزهاي عميق‌تر و دقيق‌تري از آنچه كه صفحات آناليزي GOOGLE و BING ارائه مي كند مي باشيد، با يك موسسه بازاريابي ديجيتالي در اين زمينه مشورت كنيد تا ببينند مشكل در كجا قرار گرفته است. ميزان كليك در صفحات سايت و مدت زمان ماندگاري كاربران دو معيار مهمي است كه تجربه كاربري را در سايت تان شكل مي‌دهد.

سازماندهي مي تواند همه چيز را ساده سازد

در طراحي سايت اصفهان سلسله مراتب يك وب سايت به چگونگي ساختار بندي آن مربوط مي باشد. اگر سايت شما در جلب توجه كاربران و مخاطبين مشكل دارد، مي تواند به چگونگي سازماندهي شدن آن ارتباط يابد. بايد كاربران خود را با صفحات بسيار زيادي كه مملو از اطلاعات فراوان مي باشد، روبرو سازيد. حتي اگر جزء به جزء وجودتان به شما بگويند كه داشتن محتواهاي اغراق آميز در طولاني مدت مي تواند نتايج عالي را به همراه داشته باشد، مطمئن باشيد كه اين اتفاق هرگز نمي افتد. بلكه باعث مي شود تا ميزان سئو و بهينه سازي و رتبه بندي سايت تان ضعيف و ضعيف تر شود. دوباره به طراحي سايت خود رجوع كنيد و سلسله مراتب موجود در آن را دوباره سازمان دهي نماييد.

منو لطفاً!

يكي از رايج ترين عواملي كه در سازماندهي يك وب سايت نقش اساسي دارد، منو است كه به شما صفحات جستجويابي اصلي را نشان مي دهد. اين مورد يكي از عوامل مهم براي ساختار طراحي سايت تان مي باشد و يكي از اولين مواردي است كه كاربران زماني كه وارد سايت مي‌شوند، مشاهده خواهند كرد، زيرا به آن ها هر چيزي كه مي‌خواهند بدانند را نشان مي دهد.

NEIL PATEL، بنيان گذار KISSMETRICS، در اين باره مي نويسد: در حالي كه منوهاي كشويي و محو شونده ممكن است داراي زيبايي هايي باشد، اما آن ها واقعاً نمي ‌توانند مزيتي را به تنهايي براي شما فراهم كنند و زماني كه بحث سئو و بهينه سازي سايت مي‌شود، اين امر بيشتر حائز اهميت مي شود. او پيشنهاد مي كند كه " لينك هاي متني در جاي مناسب مي تواند قدرتمندترين سئو و بهينه سازي سايت را به وجود بياورد". فراموش نكنيد كه طراحي سايت شما مي تواند هر دو مورد يعني جستجويابي پيچيده و ساده را براي كاربران فراهم سازد.

آب كم عمق به اين معنا است كه شما مي توانيد همه چيز را مشاهده نماييد.

آب كم عمق بهترين مكان براي ياد دادن و آموزش شنا براي كودكان است. به طور مشابه، جستجوي هاي كم عمق نيز مي توانند به كاربران شما كمك كنند تا به راحتي در سايت تان جستجو كنند، مخصوصا اگر از قبل با وب سايت شما آشنايي نداشته باشند

جستجويابي كم عمق يك تاكتيك بسيار عالي براي استفاده در طراحي سايت ها مي باشد، زيرا به اين معنا است كه كاربران مجبور نيستند بارها قبل از اينكه به اطلاعاتي كه مي خواهند دست يابند، كليك كنند. اگر شما در وب سايت يك موسسه بازاريابي ديجيتالي به جستجو بپردازيد، متوجه خواهيد شد كه جستجويابي آن ها كم عمق مي باشد و در لايه‌هاي بسيار كمتري از سايت قرار دارند.

چرا؟ زيرا موسسه هاي بازاريابي ديجيتالي مي دانند بايد چه كاري انجام دهند. به عنوان مثال اگر شما سوالاتي در ارتباط با اينكه اين موسسه چه كارهايي مي تواند انجام دهد داشته باشيد، جستجو در سايت را شروع مي‌كنيد، روي صفحه " خدمات" كليك مي نماييد و سپس روي بخش " خدمات مربوط به سئو و بهينه سازي سايت" كليك مي كنيد و در نهايت به نتيجه دلخواه خود در كمتر از ۳ بار كليك دست مي يابيد.


URL و جستجويابي

هدف اصلي در اينجا وجود ساختار سايت و URL قدرتمند مي‌باشد، زيرا اين ساختار و URL قدرتمند مي‌تواند رتبه‌بندي سئو و بهينه سازي سايت تان را بسيار افزايش دهد.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

لچنج ( Lechange ) دوربين مدار بسته Wi-Fi خود را به اسم Looc عرضه كرد !

خريد دوربيم مداربسته

لچنج ( Lechange ) برند معرفي شده توسط شركت داهوا رسما از راه اندازي سري جديد محصولات دوربين مداربسته خود تحت عنوان Looc پرده برداري كرد. اين سري از دوربين هاي بازدارنده از نوع بي سيم بوده و با استفاده از سنسور PIR و همچنين آژير داخلي با قدرت صوتي ۱۱۰ دسي بل مي توانند علاوه بر انجام وظيفه تصوير برداري به عنوان يك دزدگير قدرتمند در فضاهاي كوچك مانند خانه ، شركت و مواردي شبيه به اين نصب شده امنيت اعضا را تضمين كنند.

سري دوربين مداربسته Looc علاوه بر قابليت بازدارندگي با تصوير برداري به موقع از صحنه هاي حساس مي تواند از بروز مشكلات امنيتي جلوگيري كند و به اين وسيله كمك شاياني به افزايش ايمني افراد و كسب و كارها داشته باشد. پشتيباني از سنسور تشخيص افراد با حساسيت ۱۰ متر و آژير قدرتمند باعث شده تا اين دوربين بتواند هر گونه نفوذي را در هر شرايط نوري تشخيص داده و اطلاع رساني نمايد.

رزولوشن دو مگا پيكسل در كنار پشتيباني از فرمت فشرده سازي H.265 اين دوربين را يك انتخاب بسيار مناسب براي پوشش نيازهاي مشتريان كرده است. علاوه بر اين ميكروفن داخلي در كنار بلند گوي تعبيه شده بر روي اين دوربين مداربسته قابليت برقرار كردن ارتباط صوتي دو طرفه با كيفيت مطلوب را براي كاربران فراهم مي كند. آنتن وايرلس اين دوربين قادر است تصاوير را با كيفيت مناسب و به دور از هر گونه افت تصويري انتقال دهد. همچنين تصوير برداري با استفاده از LED هاي ديد در شب ( IR ) به دوربين كمك مي كند حتي در شب نيز تصاوير مناسبي را ارائه نمايد.

كاربران مي توانند تصاوير دوربين مداربسته Looc را بر روي تلفن همراه خود مشاهده كنند و در صورت بروز هر مشكلي بصورت زنده محل تصوير برداري دوربين را تحت نظر داشته باشند. براي ضبط تصاوير اين دوربين نيز دو سناريو وجود دارد ، كاربران مي توانند تصاوير را بصورت مستقيم بر روي بستر ابر اطلاعاتي ( Cloud ) ضبط كنند يا تصاوير بر روي sd كارت تعبيه شده بر روي دوربين قابل ضبط مي باشد. ( حداكثر حجم sd كارت معادل ۱۲۸ گيگا بايت مي باشد ) ، شكل ظاهري زيبا در كنار وزن سبك اين سري از دوربين هاي لچنج نيز از ديگر ويژگي هاي اين سري از محصولات دوربين مدار بسته مي باشد.

گوشي هاي هوشمند را در كسب وكار وطراحي سايت از ياد نبريد

طراحي سايت امروزي براي گوشي ها هوشمند به يك الزام تبديل شده است . براي يك كسب وكار يكي از الزمات مهم ، داشتن وبسايت ريسپانسيو و واكنش گرا است . در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

اين موضوع به اين معنا مي باشد كه شركت ها بدون بهينه سازي وب سايت هاي شان براي گوشي ها همراه به طور اتوماتيك مضراتي را دريافت مي نمايند، زيرا دنياي امروز دنياي رقابت ها مي باشد. براي بيشتر تجارت هاي B2B و B2C، سئو و بهينه سازي وب سايت ها در گوشي هاي همراه ديگر يك گزينه اختياري نمي باشد. متقاعد نشديد؟ به اين موارد توجه كنيد:
استفاده از جستجوهاي گوشي همراه در دو سال گذشته حدود 500 درصد افزايش داشته است

- 82 درصد از خريداران گوشي همراه از جستجو استفاده مي كنند تا بر تصميمات خريد شان تاثيراتي بگذارد.
- موبايل ها اخيرا داراي سهم 72 درصدي از بازار مربوطه شده اند كه انتظار مي رود در سال هاي آينده نيز افزايش يابد.
- انتظار مي رود كه خريد كردن در گوشي هاي همراه، ميزان تبليغات، تجارت هاي الكترونيك و غيره در سال هاي آينده به 250 بيليون دلار و حتي بيشتر نيز برسد.

اين اطلاعات پيامي را منتقل مي سازد كه گوشي همراه يك بخش بسيار مهم در استراتژي هاي بازاريابي ديجيتالي شده است و ظهور گوشي هاي همراه و جستجوهاي موجود در آن يك موتور اعتبار سنجي براي سئو و بهينه سازي سايت شده است. و حالا بيشتر از گذشته، بسيار واجب و ضروري است كه طراحي سايت شما ريسپانسيو بوده و در ابزارهاي همراه مطابقت يابد و از اين رو بتواند تجربه كاربري ساده و بي نظيري را در تمامي ابزارها به كاربران خود ارائه دارد.

چگونه مي توان به اين امر دست يافت؟

براي طراحي سايت اصفهان سئو و بهينه سازي سايت يك عملكرد پيچيده مي باشد كه نياز به يادگيري و تجربه كسب كردن براي اجراي كامل آن مي باشد و سئو و بهينه سازي در گوشي هاي همراه نيز به طور يكسان به اين مورد نياز دارد. شما مي توانيد در هر صورت با پيروي كردن از اين توصيه ها و پيشنهادات ساده، دست به كار شويد:

اطمينان حاصل كنيد كه صفحات ورودي وب سايت شما مطابق با نيازهاي بازديدكنندگان مي باشد

- زمان بارگيري هر صفحه نبايد بيش از 3 ثانيه به طول بي انجامد.
- تنها از محتواهايي استفاده كنيد كه در هر صفحه منطقي مي باشد و براي كاربران درك آن آسان است.
- از كلمات كليدي به طور موثري در صفحه وب استفاده نماييد. كاربران گوشي همراه با استفاده از اين كلمات كليدي، اطلاعات مورد نياز خود را مي يابند.

براي طراحي سايت اصفهان از پلاگين هاي رسانه اجتماعي در صفحات سايت استفاده كنيد تا آن ها را در سيستم عامل هاي رسانه اجتماعي به اشتراك بگذاريد.

با به كار بستن اين توصيه ها، شما مي توانيد از استراتژي هاي سئو و بهينه سازي گوشي همراه استفاده كنيد كه به اين ترتيب قادر خواهيد بود حضور ديجيتالي خود را ارتقاء دهيد.

در ارتباط با سئو و بهينه سازي در گوشي هاي همراه، موارد بسياري وجود دارد. توصيه مي شود به دنبال راهنمايي هايي در زمينه سئو و بهنيه سازي سايت و تيم بازاريابي ديجتالي باشيد. اگر سوالاتي داريد و يا در ارتباط با به كارگيري فاكتورهاي موجود در زمينه سئو و بهينه سازي در سايت هاي گوشي همراه شك و شبه داريد با ما تماس بگيريد و براي ما ايميل بفرستيد:

عصر گوشي هاي همراه آغاز شده است و استراتژي هاي گوشي همراه بايد در مركز توجه بازاريابي شركت ها قرار بگيرد. با داشتن آگاهي هاي بيشتر، استفاده از استراتژي ها و برنامه عملكرد هاي تجارت تان مي توانيد بسيار ارتقاء يافته و رشد نماييد و مي توانيد به نتايج بسيار عالي دست يابيد.

بازدید : 212
11 زمان : 1399:2

دنياي مجازي امروز بسيار گسترده تر از دنياي حقيقي شده، به گونه اي كه كسب وكار اينترنتي براي رقابت و ديده شدن هرچه بيشتر در اين فضا با هم رقابت هاي نفس گير دارند. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با بازاريابي آنلاين اينترنتي و معرفي 7 تونل مهم براي گذر كسب وكار و ديده شدن آن را مرور كنيم.

به قول شخصيت مارك زاكربرگ در فيلم The Social Network:
ما انسان‌ها در غار زندگي مي‌كرديم و بعد به روستاها رفتيم؛ شهرها را ساختيم و به شهرها مهاجرت كرديم و الان مي‌رويم تا در اينترنت زندگي كنيم!
بالاخره هر صاحب كسب و كاري كافيست تا بشنود كه در يك جايي جمعيت زياد است و برود و خودش را جلوي آن‌ها به نمايش بگذارد!
بازاريابي اينترنتي، بازاريابي آنلاين يا آنلاين ماركتينگ (Online Marketing)، يك روش بازاريابي‌ست كه در آن، از ابزارها و رسانه‌هاي آنلاين استفاده مي‌كنند.

تبليغات بصري (Display Advertising)
با اين روش كم و بيش آشنا هستيم. در تبليغات بصري، بنر يا عكسي با محتواي تبليغاتي شركت شما، در وبلاگ يا وب سايت پربازديد (و ترجيحا مرتبط) ديگري، به نمايش گذاشته مي‌شود.اين روش، مي‌تواند به طرز مطلوبي سطح آگاهي مخاطب را نسبت به شما، بالا ببرد.بسته به اهدافتان مي توانيد يا به طور كلي برند خود را معرفي كنيد و يا براي مثال براي كمپين نوروزي‌تان مخاطب جذب كنيد.


ايميل ماركتينگ (Email Marketing)
با توجه به نامش، در اين روش مخاطبان را با ايميل‌هاي تبليغاتي، مورد هدف قرار مي‌دهيد.براي اطلاعاتي مفيدتر به مقاله “ايميل ماركتينگ چيست؟” نگاهي بيندازيد.

بازاريابي درون گرا (Inbound Marketing)
بازاريابي درون گرا بسيار كلي‌تر از مدل آنلاين آن است.
اما در بازاريابي آنلاين، اين روش اين گونه عمل مي‌كند كه براي مثال شما با رايگان در اختيار گذاشتن اطلاعات و مقالات علمي مرتبط با محصولات و يا خدمات برند خودتان، مخاطبان خود را جذب مي كنيد.

بازاريابي موتورهاي جست و جو (SEM)
در اين بخش، مخاطب در حالي كه دنبال راه حل مشكل خود در اينترنت مي‌گردد، نام برند شما را به عنوان اولين نتايج جست و جو مي‌بيند.روش كار آن هم اين طور است كه بودجه‌اي را در نظر مي‌گيريد و به گوگل مي‌دهيد، تعدادي عبارت انتخاب مي‌كنيد و گوگل شما را در جست و جوي آن نتايج در رتبه‌هاي نخست نشان مي‌دهد، پس از آن به ازاي هر كليك، مبلغي را از شما كم مي‌كند.
مبلغي كه به ازاي هر كليك مي‌پردازيد بنا به درجه سختي، ميزان جست و جو و… متغير است.نكته جالب اين كه مي‌توانيد تعيين كنيد كه در چه ساعت و روزي، از چه موقعيتي (مثلا ايران، فرانسه، ونيز و… را مي‌خواهيد) كاربران بتوانند وب‌سايت شما را در نتايج ببينند

بازاريابي اينترنتي


بهينه سازي موتورهاي جست و جو (SEO)
با سئو (SEO)، شما كلمه و عبارت مرتبط با كسب و كارتان را در نتايج جست و جوي موتورهاي جست و جو مانند گوگل تا رتبه‌هاي اول بالا مي‌آوريد.
تفاوت اين روش با قبلي اين است كه در سئو شما خودتان بالا مي‌آييد و گوگل شما را يك شبه بالا نمي‌آورد!
به ازاي كليك‌ها ديگر لازم نيست پولي پرداخت كنيد، منتها رساندن وب‌سايت شما در كلمات كليدي رقابتي مستلزم 2 تا 6 ماه زمان است و اين روش نيازمند نيروهاي متخصص در اين حوزه مي‌باشد تا هم بتوانيد به موقع نتيجه بگيريد و هم بتوانيد بر روي ماندگاري نتايج خود حساب كنيد.

بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي
همانطور كه از نام اين بخش برمي‌آيد، اين روش (بازاريابي رسانه هاي اجتماعي) با استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي بزرگ به عنوان رسانه تبليغاتي، نام برند شما را در خاطر مخاطبان هك مي‌كند (“بازاريابي رسانه هاي اجتماعي چيست؟” را ببينيد).

بازاريابي زنجيره‌اي
در اين روش، شما به خرده فروشان اينترنتي، تبليغاتچي‌هاي آنلاين و يا طراحان وبلاگ، بودجه‌اي را اختصاص مي‌دهيد تا براي برند شما، مطلب بنويسند.

بازاريابي اينترنتي

دليل اهميت بازاريابي اينترنتي
اينترنت توانايي ارتباط با ميليون‌ها انسان در جاي جاي دنيا را دارد. و مي‌تواند براي شما بازارهاي هدفي تازه و جهاني تعريف كند. اين روش نسبت به ديگر روش‌ها، كم هزينه‌تر و پربازده‌تر مي‌باشد.

اهميت بازاريابي اينترنتي
نتيجه بخش بودن بودجه‌اي كه به اين روش اختصاص مي‌دهيد به راحتي با ابزارهاي تحليلي دقيق قابل ارزيابي و تشخيص است.اما به ياد داشته باشيد كه در اين روش حتما از نيروهاي متخصص كمك بگيريد.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 828
  • بازدید کلی : 36799
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی