loading...

طراحي سايت

طراحي سايت

بازدید : 184
11 زمان : 1399:2

طراحي يك لوگو حين طراحي سايت مي تواند باعث موفقيت و يا حتي شكست تجارت تان شود. در ادامه با طراحي سايت همراه باشيد تا اين موضوع را با هم بيشتر بررسي كنيم.

اين اولين چيزي است كه مشتريان شما مي بينند و اولين چيزي است كه زماني كه تصميم گيري خريد انجام مي شود، مورد قضاوت و بررسي قرار مي گيرد.

تجارت شما احتمالا بسيار شگفت انگيز مي باشد. شما يك تيم عالي، اهداف بلند مدت و محصولات و سرويس هاي خوبي را در اختيار داريد. در هر صورت، اگر هيچ كس درباره شركت شما اطلاعاتي نداشته باشد، هرگز به اين موفقيتي كه مي خواهيد نمي رسيد.

به اين دليل است كه داشتن يك لوگو خوب در طراحي سايت اصفهان بسيار اهميت دارد. اين مورد اولين فروشنده، نماينده مشتري، بازارياب و سازنده و شكل دهنده برند شما مي باشد. همه اين ويژگي ها در طراحي لوگو جاي مي گيرد. اين حضور و وجود تجارت شما است كه طراحي لوگوتان را بسيار با اهميت مي سازد.

اما نگران نباشيد، هيچ فشار و اجباري در اين جا وجود ندارد. چه شما طراحي لوگو خود را انجام دهيد و يا از طراح لوگويي در اين زمينه كمك بگيريد، فرقي ندارد، در هر صورت در اين مقاله توصيه هاي مهم در ارتباط با طراحي لوگو وجود دارد كه به شما بسيار كمك مي كند. اين موارد را پيروي كنيد و خواهيد ديد كه لوگو و شركت تان در قلب و ذهن مشتريان تان براي هميشه ثبت مي شود.

طراحي لوگو 101 را ياد بگيريد.

اين اولين توصيه و آغاز كار است. طراحي لوگو ممكن است در ابتدا به نظر آسان بيايد، اما شما به سرعت خواهيد فهميد كه چقدر اين پروسه طراحي سخت و دشوار مي باشد. بسيار اهميت دارد تا با مجموعه فرضياتي در هنگام طراحي كردن لوگو براي تجارت تان، شروع كنيد. حتي اگر مي خواهيد ارزش هاي شگفت انگيزي را توسط زير پا گذاشتن قوانين طراحي به لوگوتان اضافه كنيد، شما حداقل بايد بدانيد كه چه قوانين و مقرراتي را بايد ابتدا زير پا بگذاريد و از آن ها چشم پوشي نماييد.

بنابراين، ياد گرفتن اصول پايه طراحي سايت اصفهان زماني كه در مرحله ارائه نظرات در ارتباط با طراحي لوگو خود مي باشيد، بسيار اهميت دارد.

لوگو ها مي توانند تخريب كننده، برجسته، كاربردي، شگفت آور و يا قابل درك باشند. اما تمامي اصول طراحي آن ها يكسان مي باشند. ابتدا يك لوگو بايد ساده باشد. هيچ چيزي در اين طراحي نبايد اغراق آميز به نظر بيايد. در هر صورت، لوگو شركت ها بايد هم چنان خاطره انگيز و پايدار باشند. از اين رو بايد تعادلي را در اين جا به دست آوريد. در نهايت، لوگوهاي شركتي نياز دارند تا تطبيق پذير و مناسب مخاطبين مورد هدف باشند.

احتمال دارد تا به همه اين موارد تنها با درك طراحي لوگو 101 دست يابيد. در حقيقت، تمامي اين موارد طراحي لوگو 101 مي باشند.

پروسه طراحي خود را راه بي اندازيد.

حالا اگر طراحي لوگو خود را به يك طراح گرافيكي بسپاريد، به نظر مي رسد كه هيچ يك از موارد گفته شده در بالا اهميت ندارد. اشتباه است. هميشه حائز اهميت است تا كل پروسه را درك كنيد، از اين رو حتي اگر تصميم هايي را براي به كارگيري طراح لوگو در سر داريد تا به شما كمك كند، شما مي دانيد كه چه چيزهايي مورد انتظار است. اصول و مقررات ساده سازي نيز مطابق با توصيه شماره يك در بالا است. آشنايي با مباني طراحي لوگو مي تواند باعث شود تا بهترين لوگو را به دست بياوريد، صرفه نظر از اين كه اين طراحي را خود انجام دهيد يا ديگري.

در هر صورت بسيار مهم مي باشد تا پروسه طراحي خود را راه بي اندازيد، حال فقط خودتان يا اعضاي تيم تان و يا حتي يك طراح گرافيكي باشد، فرقي ندارد. اين امر مي تواند تمام طول پروسه را ساده كند و ارتباطات مناسبي را با مخاطبين برقرار سازد.

با يك خلاصه طراحي شروع كنيد. يك پرسشنامه و يا مصاحبه اي را با يك مشتري و يا گروهي از مشتريان اجرا كنيد تا نكاتي را جمع آوري نماييد. از همين جا، تحقيقات تان را در زمينه كاري و حرفه اي خود، تاريخچه مربوط به آن و چشم اندازي از رقيبان تان ادامه دهيد. سپس از نكات و تحقيقات تان استفاده كنيد، طراحي هاي لوگو را مرور كنيد كه آيا مي تواند با شركت و محيط مورد نظر شما به طور موفقيت آميزي عمل كند.

زماني كه تمامي كارهاي ابتدايي كامل شد، پيش طراحي را براي لوگو واقعي خود بسازيد. مرور و پيش طراحي كردن را تا جايي ادامه دهيد كه ايده خوبي از اين كه لوگو در نهايت به چه شكل خواهد بود را به دست آوريد. از همين جا، پيشنهاد مي شود تا از سرويس طراحي لوگويي استفاده كنيد كه باعث مي شود تا ايده كلي را بتوانيد لمس كنيد و درك نماييد.

اين يك مثال از پروسه طراحي مي باشد. هر تجارتي بايد داراي پروسه اي باشد كه با نيازهاي مخصوص به آن مطابقت دارد. در هر صورت، مهم ترين مورد اين است كه يك پروسه آغاز به كار شود.

از برند هاي بزرگ درس هايي را ياد بگيريد.

دليلي در پس اين موضوع وجود دارد كه چرا برخي سازمان ها رشد مي كنند و به برندهاي بزرگي در دنيا تبديل مي شوند. برعكس، دليلي نيز وجود دارد كه چرا برخي شركت ها در اولين وهله، موفق نمي شوند. از اين رو زماني كه در حال تصميم گيري براي طراحي لوگو براي تجارت تان مي باشيد، چرا به سراغ شركت ها و برند هاي مشهور در سراسر دنيا نمي رويد؟

Nike يك مثال عالي در اين زمينه است. شركت چند مليتي، يك برند را با يك لوگو ساخته و لوگو و شعار تبليغاتي و تجاري خود را در سراسر دنيا آشنا و معروف نموده است. خوب، چه چيزي باعث مي شود تا NIKE بسيار عالي ديده شود؟ چرا لوگو شگفت انگيز و معروفي در سراسر دنيا محسوب مي شود؟

پاسخ دادن به اين سوالات به شما كمك مي كند تا درك كنيد كه چه مواردي يك لوگو را عالي مي سازد و چه مواردي اين گونه نيست. سپس، زمان مطابقت يافتن با برند تجارت تان مي باشد، همه شما مي دانيد كه شما بايد چه كارهايي انجام دهيد و بايد از چه مواردي دوري گزينيد. از برند هاي بزرگ در سراسر دنيا درس هايي را فرا بگيريد.

از هر طراحي كليشه عمده و اصلي دوري گزينيد

گفتن اين مورد ساده تر از انجام دادن آن است. در هر صورت، اگر به لوگوهاي شركتي اين روزها نگاه بي اندازيد، خيلي از آن ها بسيار كليشه اي مي باشند و يا حتي بدتر از آن تناقاضاتي را به همراه دارند. شما چراغ روشن براي نشان دادن ايده ها، يك خط رعد و برق مانندي براي خلاقيت و نوآوري و غيره را مي شناسيد. تمامي اين تصاوير در حالي كه عالي مي باشند، اما بسيار مورد استفاده قرار گرفته اند.

در عوض، در طراحي كه قصد انجام آن را داريد، خلاق باشيد. مخصوصا، درك كنيد كه چه پيامي را سعي در ارائه دادن دارد. ارزش هاي شركت شما چيست و چه چيزي شما را از رقيبان تان ممتاز مي سازد؟ سپس، درك كنيد كه مي خواهيد چه مواردي را بيان كنيد، به اين فكر كنيد كه آن را چگونه مي توانيد به گونه اي متفاوت بازگو نماييد. چگونه مي توانيد لوگو خود را طراحي كنيد به گونه اي كه مشتريان متوجه آن شوند و به طور هم زمان خود را از باقي رقيبان متفاوت و مجزا سازد؟

سعي كنيد از موارد كليشه اي به دور باشيد. راه هاي بسياري وجود دارد تا لوگو خود را به گونه اي طراحي كنيد كه قابل درك و مفهومي باشد. سعي كنيد از افراد ديگر تقليد و پيروي نكنيد.

در طراحي لوگو و طراحي سايت خود را در برندتان مخفي نسازيد

تا به اين جا درباره پروسه طراحي لوگو صحبت كرديم. اين پروسه بسيار اهميت دارد. بخشي از طراحي مربوط به تحقيقات در ارتباط با صنعت و حرفه و رقيبان تان بود. اما يك مورد به همين اندازه اهميت دارد و آن هم آگاهي و دانش از تجارت و برندتان مي باشد. اگر نتوانيد به درستي شركت و ارزش آن را درك كنيد و نتوانيد آن را به مشتريان منتقل سازيد، شما نمي توانيد يك لوگو موثري را طراحي كنيد.

از اين رو، قبل از شروع پروسه طراحي، و حتي در طول آن، اطمينان حاصل كنيد كه به خوبي برند شركت تان را درك مي كنيد. دريابيد كه چه چيزي آن را موثر مي سازد و چه مواردي باعث مي شود تا مشتريان باز هم به تجارت شما بازگردند. هر چه اجرا و عملكرد شركت تان بهتر باشد، ارزش هاي به دست آمده از آن ها نيز بيشتر مي شود. در نهايت، با كارمندان خود صحبت كنيد و با اعضاي تيم تان مصاحبه نماييد كه روي تجارت تان كار مي كنند. تنها به اين صورت است كه مي توانيد تجارت تان را به اندازه كافي درك كنيد تا بتوانيد به طراحي لوگو بهتر كمك نماييد.

نوع فونت خود را براي طراحي لوگو با دقت انتخاب كنيد.

بله، تا به اين جا درباره توصيه هاي طراحي براي اين كه بهترين ايده هاي طراحي لوگو را به دست آوريد، صحبت كرديم. 5 توصيه قبلي مربوط به اين بود كه در مسير درست ذهني از طراحي لوگو قرار بگيريد تا بتوانيد ذهن خود را آماده بهترين ايده ها و تفكرات و بينش ها در اين ارتباط بكنيد. حالا بيايد درباره ويژگي هاي طراحي بحث كنيم كه مي تواند در پروسه طراحي لوگو براي تجارت تان بسيار كمك كننده باشد.

اولين اين توصيه ها مي تواند انتخاب نوع فونت براي طراحي لوگو باشد. كلمات، نام شركت تان را بيان مي كنند كه مهم ترين بخش لوگو شركت تان مي باشد، حتي اگر اين گونه به نظر نرسد. اين مورد به واقعيتي مربوط مي شود كه براي طراحي لوگوتان حكم هسته مركزي را دارد و مشخصه اصلي تجارت تان مي باشد: نام.

به نوع فونت MICROSOFT در برابر FACEBOOK نگاهي بي اندازيد كه از حرف كوچك f در نام آن ها استفاده شده است. فونت مايكروسافت خاكستري است، در حالي كه فيس بوك هميشه براي ما در قالب فونت سفيد در پيش زمينه آبي رنگ نمايان شده است. هر كدام از اين تصميمات كوچك موارد بسياري را به لوگوهاي شركت و هم چنان به برند كلي افزوده است.

از اين رو، زماني كه درباره طراحي لوگو فكر مي كنيد، نوع فونت خود را فراموش نكنيد. شما تصميمي را در اختيار داريد كه آيا بايد از فونت سنتي و رايج استفاده كنيد و يا مورد جديدي را خلق كنيد. صرفه نظر از موارد گفته شده دقت داشته باشيد كه اين فونت بايد ساده و قابليت خوانايي بالايي داشته باشد.

به طور جدي به يك لوگو مبتني بر متن فكر كنيد

يك لوگو مبتني بر متن، همان طور كه از نام آن مشخص است، يك لوگويي است كه تنها از متن ها استفاده مي كند. اين ساده ترين و واضح ترين نوع لوگوها است و براي كسب موفقيت در راستاي طراحي لوگو به كار مي رود. از اين رو زماني كه درباره طراحي لوگو خود بحث و گفت و گو مي كنيد، فراموش نكنيد كه بايد نام شركت خود را با فونت جذاب و هيجان انگيزي همراه سازيد.

در هر صورت، اگر مي خواهيد از اين روش پيروي نماييد، انتخاب تايپوگرافي بايد مطابق با لوگو كلي باشد. از اين رو، مگر اين كه شما به طور بخصوص يك طراحي ساده را براي لوگو خود بخواهيد كه برجسته بودن و جذاب بودن يك فونت كاستوم بهترين گزينه ممكن است و مي تواند يك فونت منحصر به فرد براي تجارت شما محسوب شود.

بهترين بخش درباره لوگوهاي مبتني بر متن چيست؟ شما مي توانيد به اندازه آيكون لوگو، از تايپوگرافي استفاده كنيد. به طراحي فيس بوك بار ديگر فكر كنيد. اين تنها لوگوي است كه حروف سفيد روي پيش زمينه آبي قرار دارد. اما زماني كه اين شركت اپليكيشن گوشي همراه خود را ساخت، لوگو خود را با استفاده از حرف كوچك f در قالب يك آيكون طراحي كردند. البته فراموش نكنيم كه باز هم پيش زمينه به رنگ آبي مي باشد. شما به اين ترتيب مي توانيد دريابيد كه چرا يك لوگو مبتني بر متن بسيار موثر است.

تكيه بر فضاي منفي در طراحي سايت و لوگو

فضاي منفي يكي از موثرين راه ها براي طراحي يك لوگو است. در حالي كه طراحي لوگو اصلي چشمان را خيره مي كند، اما اين وجود فضاي منفي و يا خالي است كه اين تمركز و جذاب بودن را بيشتر مي كند. در حقيقت، اگر فضاي منفي به طور موثري استفاده شود، تقريبا غير ممكن است كه بگوييم كه كدام مورد در ارتباط با تصوير، جذاب ترين بخش است.


زماني كه به آن دقيق تر نگاه كنيد، اين امر را بهتر مي بينيد. ميان E و X در لوگو FEDEX يك فلش سفيد رنگ به سمت راست اشاره مي كند. اين مورد توسط فضاي منفي ميان اين دو حرف به وجود آمده است. در هر صورت، اين مورد بخشي از طراحي است كه ارزش برند را بر همگان آشكار مي نمايد.

طراحي يك لوگو حين طراحي سايت مي تواند باعث موفقيت و يا حتي شكست تجارت تان شود. در ادامه با طراحي سايت همراه باشيد تا اين موضوع را با هم بيشتر بررسي كنيم.

اين اولين چيزي است كه مشتريان شما مي بينند و اولين چيزي است كه زماني كه تصميم گيري خريد انجام مي شود، مورد قضاوت و بررسي قرار مي گيرد.

تجارت شما احتمالا بسيار شگفت انگيز مي باشد. شما يك تيم عالي، اهداف بلند مدت و محصولات و سرويس هاي خوبي را در اختيار داريد. در هر صورت، اگر هيچ كس درباره شركت شما اطلاعاتي نداشته باشد، هرگز به اين موفقيتي كه مي خواهيد نمي رسيد.

به اين دليل است كه داشتن يك لوگو خوب در طراحي سايت اصفهان بسيار اهميت دارد. اين مورد اولين فروشنده، نماينده مشتري، بازارياب و سازنده و شكل دهنده برند شما مي باشد. همه اين ويژگي ها در طراحي لوگو جاي مي گيرد. اين حضور و وجود تجارت شما است كه طراحي لوگوتان را بسيار با اهميت مي سازد.

اما نگران نباشيد، هيچ فشار و اجباري در اين جا وجود ندارد. چه شما طراحي لوگو خود را انجام دهيد و يا از طراح لوگويي در اين زمينه كمك بگيريد، فرقي ندارد، در هر صورت در اين مقاله توصيه هاي مهم در ارتباط با طراحي لوگو وجود دارد كه به شما بسيار كمك مي كند. اين موارد را پيروي كنيد و خواهيد ديد كه لوگو و شركت تان در قلب و ذهن مشتريان تان براي هميشه ثبت مي شود.

طراحي لوگو 101 را ياد بگيريد.

اين اولين توصيه و آغاز كار است. طراحي لوگو ممكن است در ابتدا به نظر آسان بيايد، اما شما به سرعت خواهيد فهميد كه چقدر اين پروسه طراحي سخت و دشوار مي باشد. بسيار اهميت دارد تا با مجموعه فرضياتي در هنگام طراحي كردن لوگو براي تجارت تان، شروع كنيد. حتي اگر مي خواهيد ارزش هاي شگفت انگيزي را توسط زير پا گذاشتن قوانين طراحي به لوگوتان اضافه كنيد، شما حداقل بايد بدانيد كه چه قوانين و مقرراتي را بايد ابتدا زير پا بگذاريد و از آن ها چشم پوشي نماييد.

بنابراين، ياد گرفتن اصول پايه طراحي سايت اصفهان زماني كه در مرحله ارائه نظرات در ارتباط با طراحي لوگو خود مي باشيد، بسيار اهميت دارد.

لوگو ها مي توانند تخريب كننده، برجسته، كاربردي، شگفت آور و يا قابل درك باشند. اما تمامي اصول طراحي آن ها يكسان مي باشند. ابتدا يك لوگو بايد ساده باشد. هيچ چيزي در اين طراحي نبايد اغراق آميز به نظر بيايد. در هر صورت، لوگو شركت ها بايد هم چنان خاطره انگيز و پايدار باشند. از اين رو بايد تعادلي را در اين جا به دست آوريد. در نهايت، لوگوهاي شركتي نياز دارند تا تطبيق پذير و مناسب مخاطبين مورد هدف باشند.

احتمال دارد تا به همه اين موارد تنها با درك طراحي لوگو 101 دست يابيد. در حقيقت، تمامي اين موارد طراحي لوگو 101 مي باشند.

پروسه طراحي خود را راه بي اندازيد.

حالا اگر طراحي لوگو خود را به يك طراح گرافيكي بسپاريد، به نظر مي رسد كه هيچ يك از موارد گفته شده در بالا اهميت ندارد. اشتباه است. هميشه حائز اهميت است تا كل پروسه را درك كنيد، از اين رو حتي اگر تصميم هايي را براي به كارگيري طراح لوگو در سر داريد تا به شما كمك كند، شما مي دانيد كه چه چيزهايي مورد انتظار است. اصول و مقررات ساده سازي نيز مطابق با توصيه شماره يك در بالا است. آشنايي با مباني طراحي لوگو مي تواند باعث شود تا بهترين لوگو را به دست بياوريد، صرفه نظر از اين كه اين طراحي را خود انجام دهيد يا ديگري.

در هر صورت بسيار مهم مي باشد تا پروسه طراحي خود را راه بي اندازيد، حال فقط خودتان يا اعضاي تيم تان و يا حتي يك طراح گرافيكي باشد، فرقي ندارد. اين امر مي تواند تمام طول پروسه را ساده كند و ارتباطات مناسبي را با مخاطبين برقرار سازد.

با يك خلاصه طراحي شروع كنيد. يك پرسشنامه و يا مصاحبه اي را با يك مشتري و يا گروهي از مشتريان اجرا كنيد تا نكاتي را جمع آوري نماييد. از همين جا، تحقيقات تان را در زمينه كاري و حرفه اي خود، تاريخچه مربوط به آن و چشم اندازي از رقيبان تان ادامه دهيد. سپس از نكات و تحقيقات تان استفاده كنيد، طراحي هاي لوگو را مرور كنيد كه آيا مي تواند با شركت و محيط مورد نظر شما به طور موفقيت آميزي عمل كند.

زماني كه تمامي كارهاي ابتدايي كامل شد، پيش طراحي را براي لوگو واقعي خود بسازيد. مرور و پيش طراحي كردن را تا جايي ادامه دهيد كه ايده خوبي از اين كه لوگو در نهايت به چه شكل خواهد بود را به دست آوريد. از همين جا، پيشنهاد مي شود تا از سرويس طراحي لوگويي استفاده كنيد كه باعث مي شود تا ايده كلي را بتوانيد لمس كنيد و درك نماييد.

اين يك مثال از پروسه طراحي مي باشد. هر تجارتي بايد داراي پروسه اي باشد كه با نيازهاي مخصوص به آن مطابقت دارد. در هر صورت، مهم ترين مورد اين است كه يك پروسه آغاز به كار شود.

از برند هاي بزرگ درس هايي را ياد بگيريد.

دليلي در پس اين موضوع وجود دارد كه چرا برخي سازمان ها رشد مي كنند و به برندهاي بزرگي در دنيا تبديل مي شوند. برعكس، دليلي نيز وجود دارد كه چرا برخي شركت ها در اولين وهله، موفق نمي شوند. از اين رو زماني كه در حال تصميم گيري براي طراحي لوگو براي تجارت تان مي باشيد، چرا به سراغ شركت ها و برند هاي مشهور در سراسر دنيا نمي رويد؟

Nike يك مثال عالي در اين زمينه است. شركت چند مليتي، يك برند را با يك لوگو ساخته و لوگو و شعار تبليغاتي و تجاري خود را در سراسر دنيا آشنا و معروف نموده است. خوب، چه چيزي باعث مي شود تا NIKE بسيار عالي ديده شود؟ چرا لوگو شگفت انگيز و معروفي در سراسر دنيا محسوب مي شود؟

پاسخ دادن به اين سوالات به شما كمك مي كند تا درك كنيد كه چه مواردي يك لوگو را عالي مي سازد و چه مواردي اين گونه نيست. سپس، زمان مطابقت يافتن با برند تجارت تان مي باشد، همه شما مي دانيد كه شما بايد چه كارهايي انجام دهيد و بايد از چه مواردي دوري گزينيد. از برند هاي بزرگ در سراسر دنيا درس هايي را فرا بگيريد.

از هر طراحي كليشه عمده و اصلي دوري گزينيد

گفتن اين مورد ساده تر از انجام دادن آن است. در هر صورت، اگر به لوگوهاي شركتي اين روزها نگاه بي اندازيد، خيلي از آن ها بسيار كليشه اي مي باشند و يا حتي بدتر از آن تناقاضاتي را به همراه دارند. شما چراغ روشن براي نشان دادن ايده ها، يك خط رعد و برق مانندي براي خلاقيت و نوآوري و غيره را مي شناسيد. تمامي اين تصاوير در حالي كه عالي مي باشند، اما بسيار مورد استفاده قرار گرفته اند.

در عوض، در طراحي كه قصد انجام آن را داريد، خلاق باشيد. مخصوصا، درك كنيد كه چه پيامي را سعي در ارائه دادن دارد. ارزش هاي شركت شما چيست و چه چيزي شما را از رقيبان تان ممتاز مي سازد؟ سپس، درك كنيد كه مي خواهيد چه مواردي را بيان كنيد، به اين فكر كنيد كه آن را چگونه مي توانيد به گونه اي متفاوت بازگو نماييد. چگونه مي توانيد لوگو خود را طراحي كنيد به گونه اي كه مشتريان متوجه آن شوند و به طور هم زمان خود را از باقي رقيبان متفاوت و مجزا سازد؟

سعي كنيد از موارد كليشه اي به دور باشيد. راه هاي بسياري وجود دارد تا لوگو خود را به گونه اي طراحي كنيد كه قابل درك و مفهومي باشد. سعي كنيد از افراد ديگر تقليد و پيروي نكنيد.

در طراحي لوگو و طراحي سايت خود را در برندتان مخفي نسازيد

تا به اين جا درباره پروسه طراحي لوگو صحبت كرديم. اين پروسه بسيار اهميت دارد. بخشي از طراحي مربوط به تحقيقات در ارتباط با صنعت و حرفه و رقيبان تان بود. اما يك مورد به همين اندازه اهميت دارد و آن هم آگاهي و دانش از تجارت و برندتان مي باشد. اگر نتوانيد به درستي شركت و ارزش آن را درك كنيد و نتوانيد آن را به مشتريان منتقل سازيد، شما نمي توانيد يك لوگو موثري را طراحي كنيد.

از اين رو، قبل از شروع پروسه طراحي، و حتي در طول آن، اطمينان حاصل كنيد كه به خوبي برند شركت تان را درك مي كنيد. دريابيد كه چه چيزي آن را موثر مي سازد و چه مواردي باعث مي شود تا مشتريان باز هم به تجارت شما بازگردند. هر چه اجرا و عملكرد شركت تان بهتر باشد، ارزش هاي به دست آمده از آن ها نيز بيشتر مي شود. در نهايت، با كارمندان خود صحبت كنيد و با اعضاي تيم تان مصاحبه نماييد كه روي تجارت تان كار مي كنند. تنها به اين صورت است كه مي توانيد تجارت تان را به اندازه كافي درك كنيد تا بتوانيد به طراحي لوگو بهتر كمك نماييد.

نوع فونت خود را براي طراحي لوگو با دقت انتخاب كنيد.

بله، تا به اين جا درباره توصيه هاي طراحي براي اين كه بهترين ايده هاي طراحي لوگو را به دست آوريد، صحبت كرديم. 5 توصيه قبلي مربوط به اين بود كه در مسير درست ذهني از طراحي لوگو قرار بگيريد تا بتوانيد ذهن خود را آماده بهترين ايده ها و تفكرات و بينش ها در اين ارتباط بكنيد. حالا بيايد درباره ويژگي هاي طراحي بحث كنيم كه مي تواند در پروسه طراحي لوگو براي تجارت تان بسيار كمك كننده باشد.

اولين اين توصيه ها مي تواند انتخاب نوع فونت براي طراحي لوگو باشد. كلمات، نام شركت تان را بيان مي كنند كه مهم ترين بخش لوگو شركت تان مي باشد، حتي اگر اين گونه به نظر نرسد. اين مورد به واقعيتي مربوط مي شود كه براي طراحي لوگوتان حكم هسته مركزي را دارد و مشخصه اصلي تجارت تان مي باشد: نام.

به نوع فونت MICROSOFT در برابر FACEBOOK نگاهي بي اندازيد كه از حرف كوچك f در نام آن ها استفاده شده است. فونت مايكروسافت خاكستري است، در حالي كه فيس بوك هميشه براي ما در قالب فونت سفيد در پيش زمينه آبي رنگ نمايان شده است. هر كدام از اين تصميمات كوچك موارد بسياري را به لوگوهاي شركت و هم چنان به برند كلي افزوده است.

از اين رو، زماني كه درباره طراحي لوگو فكر مي كنيد، نوع فونت خود را فراموش نكنيد. شما تصميمي را در اختيار داريد كه آيا بايد از فونت سنتي و رايج استفاده كنيد و يا مورد جديدي را خلق كنيد. صرفه نظر از موارد گفته شده دقت داشته باشيد كه اين فونت بايد ساده و قابليت خوانايي بالايي داشته باشد.

به طور جدي به يك لوگو مبتني بر متن فكر كنيد

يك لوگو مبتني بر متن، همان طور كه از نام آن مشخص است، يك لوگويي است كه تنها از متن ها استفاده مي كند. اين ساده ترين و واضح ترين نوع لوگوها است و براي كسب موفقيت در راستاي طراحي لوگو به كار مي رود. از اين رو زماني كه درباره طراحي لوگو خود بحث و گفت و گو مي كنيد، فراموش نكنيد كه بايد نام شركت خود را با فونت جذاب و هيجان انگيزي همراه سازيد.

در هر صورت، اگر مي خواهيد از اين روش پيروي نماييد، انتخاب تايپوگرافي بايد مطابق با لوگو كلي باشد. از اين رو، مگر اين كه شما به طور بخصوص يك طراحي ساده را براي لوگو خود بخواهيد كه برجسته بودن و جذاب بودن يك فونت كاستوم بهترين گزينه ممكن است و مي تواند يك فونت منحصر به فرد براي تجارت شما محسوب شود.

بهترين بخش درباره لوگوهاي مبتني بر متن چيست؟ شما مي توانيد به اندازه آيكون لوگو، از تايپوگرافي استفاده كنيد. به طراحي فيس بوك بار ديگر فكر كنيد. اين تنها لوگوي است كه حروف سفيد روي پيش زمينه آبي قرار دارد. اما زماني كه اين شركت اپليكيشن گوشي همراه خود را ساخت، لوگو خود را با استفاده از حرف كوچك f در قالب يك آيكون طراحي كردند. البته فراموش نكنيم كه باز هم پيش زمينه به رنگ آبي مي باشد. شما به اين ترتيب مي توانيد دريابيد كه چرا يك لوگو مبتني بر متن بسيار موثر است.

تكيه بر فضاي منفي در طراحي سايت و لوگو

فضاي منفي يكي از موثرين راه ها براي طراحي يك لوگو است. در حالي كه طراحي لوگو اصلي چشمان را خيره مي كند، اما اين وجود فضاي منفي و يا خالي است كه اين تمركز و جذاب بودن را بيشتر مي كند. در حقيقت، اگر فضاي منفي به طور موثري استفاده شود، تقريبا غير ممكن است كه بگوييم كه كدام مورد در ارتباط با تصوير، جذاب ترين بخش است.


زماني كه به آن دقيق تر نگاه كنيد، اين امر را بهتر مي بينيد. ميان E و X در لوگو FEDEX يك فلش سفيد رنگ به سمت راست اشاره مي كند. اين مورد توسط فضاي منفي ميان اين دو حرف به وجود آمده است. در هر صورت، اين مورد بخشي از طراحي است كه ارزش برند را بر همگان آشكار مي نمايد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 65
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 1348
  • بازدید کلی : 37319
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی